اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

فرمایشات رهبر انقلاب خط قرمز ملت ایران است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب و خط قرمز ملت ایران است.

فرمایشات رهبر انقلاب خط قرمز ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، با بیان اینکه این ملت در 22 بهمن ماه انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زد، اظهار داشت: حضور ده‌ها میلیونی مردم در 22 بهمن در دفاع از حقوق مسلم ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با ریشه و اصل نظام و انقلاب مشکل دارد، بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال براندازی نظام هستند و باید با قاطعیت بتوان تحریم‌ها را دور زد و همچون سال‌های قبل در برابر آنها ایستاد.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر پیشرفت‌های ملت ایران در تمام عرصه‌ها اظهار کرد: ناسا در گزارشی اعلام کرده است ایران بیشترین پیشرفت را در زمینه هوا و فضا داشته که به زعم همه ما این پیشرفت‌ها حاصل تحریم و استقلال جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن امروز از تحریم به عنوان سلاحی علیه ایران استفاده می‌کند اما ملت ایران در برابر این سلاح ایستاده و ذره‌ای از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه ملت ایران از تحریم به عنوان خود اتکایی استفاده کرده است، بیان داشت: با وجود عدم میل باطنی دشمنان در پیشرفت ملت ایران، به حول قوه الهی قدرتمندانه حرکت کرده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت یازدهم با رویکرد جدید در معادلات سیاسی راه تعامل را پیش گرفت، اذعان کرد: مقام معظم رهبری نیز راه را برای مذاکرات باز کردند تا با استراتژی نرمش قهرمانانه بتوانیم وارد میدان شده و پیش برویم.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه هنوز ماهیت پلید دشمنان مشخص نشده است، ابراز داشت: رهبری به موقع در مواضع آمریکا علیه ایران وارد شدند و آن روی واقعی دشمنان را برای ما تبیین کردند تا از خنده‌های موذیانه دشمنان فریب نخوریم.

* دشمنان در عین مذاکره علیه ملت ایران عربده‌کشی می‌کنند

وی یادآور شد: در حالی که ما با آنها مذاکره می‌کردیم همه سران آمریکا در سخنانی علیه ملت ایران عربده کشی کرده و گزینه نظامی خود را به رخ ملت بزرگ ایران می‌کشیدند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه سخنان رهبری فصل‌الخطاب همه ملت ایران است، افزود: یکی از خط قرمزهای ملت ایران گردش آن تعداد از سانتریفیوژهایی است که سوخت هسته‌ای مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

وی رآکتور آب سنگین اراک را از دیگر خطوط قرمز ملت ایران برشمرد و بیان داشت: با توجه به اینکه عمر رآکتور هسته‌ای تهران رو به اتمام است باید رآکتور آب سنگین اراک که حاصل نبوغ جوانان این مرز و بوم است، جایگزین شود تا بتواند رادیو داروهای این ملت را تأمین کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سوخت 20 درصدی فردوی قم از دیگر خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است که باید دشمنان به این امر توجه داشته باشند.

* ملاک انتصابات افراد توانمندی باشد

وی در ادامه سخنانش بودجه عمرانی استان همدان را 99 میلیارد و 600 میلیون تومان دانست و افزود: با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت، این میزان بودجه تا 95 درصد افزایش یافت.

کارخانه‌ای با اشاره به معوقات بانکی تا سقف 100 هزار میلیارد تومان اذعان کرد: 50 هزار میلیارد تومان از این میزان معوقات بانکی از سوی چند نفر است در حالی که برای اعطای وام‌های خرد سخت‌گیری زیادی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به انتصابات سطح استان نیز خاطرنشان کرد: در انتصابات سعی شود افرادی به کار گرفته شوند که علاوه بر نداشتن حاشیه، توان خدمت داشته و با میزان توانمندی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/89003/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول