اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان کل کشور در جمع مردم شهرکرد:

ایران با حضور پای میز مذاکره نشان داد خواهان فرایند منطقی است

معاون دادستان کل کشور در جمع مردم شهرکرد با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای 1+5، گفت: اگر ایران پای میز مذاکره رفته است نه به خاطر فشار تحریم‌ها بلکه بخاطر این است که نشان دهد ایران خواهان فرایند منطقی و پایبند به اصول و چارچوب‌های بین‎المللی است.

ایران با حضور پای میز مذاکره نشان داد خواهان فرایند منطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیدمرتضی بختیاری در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: امروز شاهد حضور حماسی و باشکوه مردم این شهر بودم و مطمئن هستم چنین حماسه حضوری در شهرها و روستاهای دیگر این استان نیز به همین خوبی شکل گرفته است.

وی افزود: از حضور همه مسئولان، مردم، دانشگاهیان، دانش‎آموزان، مدیران و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکر می‎کنم.

بختیاری با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در تحت‎الشعاع قرار دادن راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: در حالی که غربی‌ها با تبلیغاتی که در رسانه‌ها به راه انداخته بودند و سعی می‎کردند تا نشان دهند ملت ایران از فشار تحریم‌ها خسته شده‌اند اما حضور حماسی مردم بار دیگر نشان داد که این تحریم‌ها نه تنها مردم را خسته نکرده بلکه آن‌ها را مقاوم‌تر و پایدارتر نیز کرده است.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای 1+5، خاطرنشان کرد: امروز اگر ایران پای میز مذاکره رفته است نه به خاطر فشار تحریم‌ها بلکه به این سبب است که نشان دهد ایران خواهان فرایند منطقی و پایبند به اصول و چارچوب‌های بین‎المللی است.

بختیاری با بیان اینکه مذاکره و گفت‌و‌گو با غرب تنها با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی انجام می‎‌شود، افزود: ما با صلابت پای میز مذاکره نشستیم و ثابت کردیم در هیچ حالت از اصول نظام اسلامی خود فاصله نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال، یک راهپیمایی استثنایی بود، تصریح کرد: ملت ایران با وجود جوسازی‌های بسیاری که دشمن به راه انداخته بود نشان داد، هیچ یک از توطئه‌های دشمن اثرگذار نیست و این ملت زیر بار ذلت نمی‎رود و از گزینه‌های روی میز آمریکا نمی‎ترسد.

بختیاری اظهار کرد: ایران اسلامی مقتدرانه وارد دهه چهارم انقلاب اسلامی شد و همه موانع فراروی خود را از میان برداشت و این یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‎رود.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای کشور، گفت: تمام فعالیت‌های هسته‌ای کشور در چارچوب NPT و صددرصد صلح‌آمیز است و ما هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده‌ایم.

بختیاری بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مردم تاکید کرد و افزود: این نظام بیش از هر چیزی به وحدت و همدلی ملت نیاز دارد و مردم باید بدانند که به زودی وعده الهی محقق می‎شود و استکبار جهانی از بین می‎رود.

وی، خدمت صادقانه به مردم را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: در سایه همدلی و همراهی می‎توان بر مشکلات پیروز شد و موانع را از سر راه برداشت.

به گزارش فارس در پایان این برنامه، 35 کبوتر به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رها شد.

انتهای پیام/68004/صا40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول