اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

مدیران به جای اشتغالزایی رفسنجانی‌ها را از شرکت مس اخراج می‌کنند

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: مدیران مس به قول خود عمل کنند و با ایجاد صنایع پایین دستی مس اشتغالزایی به وجود آورند، اما دیده شده به جای ایجاد اشتغال اخراج هم می‌کنند.

مدیران به جای اشتغالزایی رفسنجانی‌ها را از شرکت مس اخراج می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: تسلیم امر خداوند شدن و در خط امامان معصوم (ع) قرار گرفتن انسان را از قرار گرفتن در گروه مشرکان می‌رهاند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت 35 سال ملت ما باز هم حماسه‌ای نو آفریدند.

وی اذعان کرد: بهترین سلاح، ابزار و گزینه ما در برابر دشمنان همین حضور ده‌ها میلیونی در صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

رمضانی‌پور افزود: در 22 بهمن همه آمدند تا به دشمن نه بگویند و به رهبری و آرمان‌های امام راحل و خون شهدا آری و این اراده قوی ملت ایران و ایمان و اعتقاد آن به فرموده رهبری بالاتر از سلاح اتمی است.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) ملت ایران را از ملت حجاز در عهد رسول اکرم (ص) و ملت کوفه در عهد امام علی (ع) بهتر دانستند، زیرا این ملت همواره پشتیبان ولایت فقیه است.

منتظری با اشاره به حکم امام راحل (ره) در مورد سلمان رشدی ملعون ابراز داشت: حکم امام راحل درباره نویسنده کتاب آیات شیطانی درسی دارد و آن این است که همه ما مراقب فرزندانمان باشیم تا منحرف نشوند و در جلساتی که از طریق پیامک تبلیغ می‌شود، شرکت نکنند.

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: این روزها جلساتی در رفسنجان تشکیل می‌شود که انحراف به وجود می‌آورد و رأفت نظام شامل حال برخی افرادی شده که دستگیر شده‌اند، اما اگر تکرار شود، این رأفت و گذشت دیگر وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت تقوا و حدود و مقررات افزود: ترک گناهان موجب برکت و نزول رحمت می‌شود و اگر گرفتاری و مشکلی برای افراد پیش آمد، امتحان الهی است.

رمضانی‌پور تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور نگاه درونی است و مسئولان با نگاه ویژه و بالقوه به جوانان به سمت تولید روی آورند.

وی آلایندگی مس را بیش از 98 درصد به سمت رفسنجان دانست و بیان داشت: زمین، هوا و آب ما توسط این شرکت در خطر آلوده شدن قرار گرفته و تنها با حرف زدن که می‌گویند «این صنعت از آن مردم رفسنجان است»، کارها را پیش برده‌اند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مدیران به قول خود عمل کنند و با ایجاد صنایع پایین دستی مس اشتغالزایی به وجود آورند، اما دیده شده به جای ایجاد اشتغال اخراج هم می‌کنند.

وی بارش‌های اخیر را موجب رونق گرفتن بیشتر کشاورزی در شهرستان دانست و گفت: علاوه بر آن صنعت هم باید جایگاه خود را پیدا کند و در مورد صنعت پتروشیمی هم به جاهای مطلوبی رسیده‌ایم.

وی به آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران از فردا اشاره کرد و ابراز داشت: ثبت‌نام حوزه‌های برادران آغاز شده و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

امام جمعه رفسنجان ظرفیت تحصیل علوم دینی در رفسنجان را بالا دانست.

انتهای پیام/80016/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول