اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید آیت‌الله مدنی

از خانواده 35 شهید منطقه نیروگاه تجلیل شد

یادواره شهدای پایگاه 7 شهید آیت‌الله مدنی در قم برگزار و طی آن از خانواده شهدای منطقه نیروگاه تجلیل شد.

از خانواده 35 شهید منطقه نیروگاه تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین یادواره شهدای پایگاه 7 شهید آیت‌الله مدنی پنجشنبه‌شب و به همت شهرداری منطقه 2 و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) در مسجد امام خمینی(ره) منطقه نیروگاه برگزار شد.

در این یادواره که با حضور جمع کثیری از مردم و خانواده‌های شهدا برگزار شد حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری شهردار قم، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم، شهرداران مناطق و جمعی از مدیران و مسئولان شهر و استان قم حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پس از مداحی توسط سید علی حسینی یکی از مداحان مشهور و ذاکران اهل بیت(ع) در قم، پرده‌خوانی با موضوع شهدا توسط یکی از طلاب اجرا شد.

سخنران این مراسم هم حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در مکتب دین می‌توان تبدیل به شاهد و الگویی برای دیگران شد، خاطرنشان کرد: این گام نخست است و گام بلند آنجاست که امت و جامعه به عنصری کارآمد و تاثیرگذار و تربیت‌یافت تبدیل شود.

ابوترابی با اشاره به تبدیل شدن ایران اسلامی به الگویی کامل در برخی عرصه‌ها در سطح بین‌المللی عنوان داشت: در دنیای اسلام نیز از نظر سیاسی، نظام جمهوری اسلامی که برآمده از آموزه‌های دینی به رهبری ولی فقیه است الگویی منحصر به فرد به شمار می‌رود که در اوج قدرت، در مقابل نظام سلطه ایستاده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی قدرت دفاعی امنیت‌آفرین ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: این قدرت دفاعی دشمنان را از هرگونه حرکت مذبوحانه تهدید‌کننده باز می‌دارد که توسط جمهوری اسلامی خلق شده است.

در ادامه از خانواده شهدای این منطقه تجلیل شد.

گفتنی است 35 نفر از شهدای منطقه نیروگاه از پایگاه هفت شهید آیت‌الله مدنی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بودند.

انتهای پیام/78004/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول