اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران مطرح کرد

برگزاری نشست‌های فصلی فرمانداری گچساران با خبرنگاران

فرماندار گچساران با بیان این‌که در اتاق من به روی همه خبرنگاران باز است از برگزاری نشست‌های خبری فصلی با خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

برگزاری نشست‌های فصلی فرمانداری گچساران با خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نخستین روز کاری خود و بر اساس وعده قبلی، نخستین نشست خبری خود را با خبرنگاران رسانه‌های مختلف گچساران برگزار کرد و با سعه‌صدر به سخنان، نکته‌ها و پیشنهادات خبرنگاران گوش داد.

وی پس از شنیدن درد‌ دل‌های خبرنگارانی که از عدم همکاری روابط عمومی فرمانداری با خبرنگاران و عدم برگزاری نشست خبری طی دو سال اخیر در فرمانداری گچساران گلایه و انتقاد داشتند، ضمن اعلام آمادگی برای ارتباط قوی با خبرنگاران از برگزاری نشست خبری به صورت فصلی در فرمانداری خبر داد و بر لزوم برگزاری آن تأکید کرد.

 فرماندار گچساران در این نشست رسانه‌ای با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست میان فرماندار و اهالی رسانه تعامل و همکاری در راستای کمک به رشد و توسعه گچساران است.

وی با بیان این‌که به عنوان یک فرهنگی به خدمتگزاری علاقمند هستم، افزود: من بیشتر دنبال کار و فعالیت بوده و زیاد دنبال این‌که عکس و تصویری از من در رسانه‌ها منتشر شود نیستم اما به حرفه خبرنگاری شدیداً اعتقاد دارم.

رحیمی تصریح کرد: اعتقاد دارم رسانه‌ها می‌توانند اشخاص را در میان افکار عمومی بالا برده و یا با تخریب شخصیت و جایگاه او را تخریب کنند.

فرماندار گچساران با بیان این‌که بر اساس وعده‌ای که داده بودم، در نخستین روز نشست خبری را برگزار کردم، ابراز کرد: اگر رسانه‌ای دنبال ایجاد حاشیه و نقد غیر منصفانه باشد از نظر بعد کاری با این رسانه کاری نخواهم داشت اما کار و تلاش خود را ادامه خواهم داد.

رحیمی تأکید کرد: انتظار من از رسانه‌ها این است که به عنوان بازوانی قوی با تحلیل، نقد و قلم‌های خود به ما کمک کنند زیرا بسیاری از مسائل ممکن است از دید مسئولان پنهان بماند اما رسانه‌ها دید تیزتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: در اتاق فرمانداری گچساران در راستای همکاری و تعامل رسانه‌ها برای پیشرفت و توسعه به روی همه خبرنگاران باز است.

رحیمی عنوان کرد: ارتباط من با رسانه‌ها همیشگی بوده و خبرنگاران هر ساعتی با من ارتباط برقرار کنند پاسخگو خواهم بود به جز این‌که در جلسه باشم و امکان ارتباط وجود نداشته باشد.

فرماندار گچساران ادامه داد: رسانه‌ها با همکاری و تعامل منصفانه بنویسند و مشکلات را برای مردم و افکار عمومی بزرگ جلوه ندهند.

رحیمی رعایت خطوط قرمز در انتشار برخی اخبار که سبب بر هم زدن آرامش و امنیت روانی جامعه را از وظایف رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها در نوشتن اخبار و مشکلات مختلف در ارائه راهکار به مسئولان کمک کنند.

وی آزادی در رسانه‌ها را امری تأثیرگذار در شناسایی و برطرف کردن مشکلات دانست.

رحیمی در پایان این نشست خبری بعد از شنیدن اظهارات خبرنگاران و موافقت آنها از نشست‌های خبری فصلی فرمانداری با خبرنگاران خبر داد.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول