اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شجاع‌فرد در گفت‌وگو با فارس:

برترین وزنه‌برداران جوان قم معرفی شدند

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم گفت: وزنه‌‌برداران خوب و آماده‌ای در پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان قم به رقابت پرداختند و برترین‌های آن تجلیل شدند.

برترین وزنه‌برداران جوان قم معرفی شدند

محمدحسین شجاع‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما از تمام باشگاه‌های فعال وزنه‌برداری قم برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده بودیم تا از بین استعدادهای پرورش‌یافته توسط آنها نفراتی را برای اعزام به پیکارهای وزنه‌‌برداری قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور با رکورد ورودی برگزار می‌شود ما سعی می‌کنیم که تمام انتظارات را برآورده کنیم و نفراتی را به مصاف رقبای مطرح از استان‌های مختلف کشور بفرستیم که از اعتبار وزنه‌‌برداری قم دفاع کنند.

شجاع‌فرد افزود: پیکارهای این دوره وزنه‌برداری به صورت آزاد در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان بین وزنه‌برداران باشگاه‌های وزنه‌برداری استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید.

وی یادآور شد: در این دوره بیش از 30 نفر وزنه‌بردار حضور داشتند و مسابقات مطابق بخشنامه و اطلاعیه صادر شده از هیئت وزنه‌برداری و طبق قوانین جاری فدراسیون وزنه‌برداری برگزار و در پایان افراد برتر شرکت‌کننده در این مسابقات که مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند با اهدای مدال و حکم قهرمانی تجلیل شدند.

سرپرست هیئت وزنه‌‌برداری استان قم بیان کرد: ما خوب می‌دانیم که با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از قبل، فدراسیون وزنه‌برداری رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور چهره‌های مطرح هر استان از سطح بالایی برخوردار است به همین خاطر چهره‌های موفق مسابقات استانی را به این پیکارها اعزام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه میزبان رقابت‌های وزنه‌‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان قم سالن شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بود، بیان کرد: این پیکارها در سطح خوب و قابل قبولی به انجام رسید و نفرات خوب و مستعدی را از بین شرکت‌کنند‌گان شناسایی کردیم.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم اضافه کرد: این پیکارها در دسته‌های 56، 85، 94 و 105 کیلوگرم برگزار شد و در بین برترین‌های رده سنی جوانان در دسته 56 کیلوگرم محمد برزگر از تیم شهدای آذر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی عنوان داشت: در دسته 85 کیلوگرم علیرضا موسوی از تیم شهدای آذر رتبه نخست را کسب کرد و به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که در دسته 94 کیلوگرم مهدی زند از تیم شهید بیطرفان و محمدرضا طاهری از تیم شهدای آذر قهرمان و نایب قهرمان شدند و در دسته 105 کیلوگرم مهدی امیدی از تیم شهدای آذر بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافت.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول