اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی آبیک خبر داد

برگزاری مسابقه علمی بزرگ ویژه امیدان در آبیک

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک از برگزاری مسابقه بزرگ علمی ویژه واحدهای بسیج امیدان در این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری مسابقه علمی بزرگ ویژه امیدان در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مسابقه علمی ویژه امیدان با حضور 354 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی با همکاری اداره آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک برگزار شد.

از اهداف برگزاری این مسابقه می‌توان کمک به خانواده برای دستیابی آسان‌تر به نقاط قوت و ضعف تحصیلی فرزندانشان و تمرین حضور در یک رقابت کشوری را ذکر کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان آبیک در حاشیه این مسابقه به خبرنگار فارس این شهرستان گفت: مسابقه علمی بزرگ ویژه امیدان با هدف تشویق دانش‌آموزان به مطالعه و تقویت آنان در این زمینه، کسب علم و دانش و ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

حسین فلاحتکار افزود: از 354 دانش‌آموز شرکت‌کننده در این مسابقه، 183 نفر دانش‌آموز پسر و 171 نفر دانش‌آموز دختر بوده‌اند.

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقه علمی ویژه امیدان پسر، 102 نفر از دانش‌آموزان پسر پایه چهارم در چهار کلاس، 50 نفر پایه پنجم در دو کلاس و 19 نفر پایه ششم در یک کلاس به رقابت در این مسابقه پرداختند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای برگزاری مسابقه علمی ویژه امیدان دختر 73 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه چهارم در سه کلاس، 74 نفر پایه پنجم در سه کلاس و 36 نفر پایه ششم در دو کلاس به رقابت در این مسابقه پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان آبیک تصریح کرد: دانش‌آموزان به مدت 75 تا 80 دقیقه در این مسابقه به رقابت پرداختند که پس از ارسال پاسخنامه‌ به استان قزوین در تهران تصحیح شده و پاسخ نهایی به مدارس اعلام می‌شود.

فلاحتکار خاطرنشان کرد: 23 نفر از عوامل اجرایی مسابقه علمی ویژه امیدان شهرستان آبیک بودند که از این تعداد، 12 نفر زن و 11 نفر مرد بودند؛ این در حالی است که در دبیرستان الزهرا (س) و در دبیرستان سوره، 354 دانش‌آموز دختر و پسر پایه‌های چهارم، پنجم و ششم شهرستان آبیک به رقابت پرداختند.

فلاحتکار خاطرنشان کرد: در شهرستان آبیک 22 واحد بسیج دانش‌آموزی مقطع ابتدایی راه‌اندازی شده که از این تعداد، چهار واحد امیدان در سال جاری به مدارس افزوده شد.

وی یادآور شد: منابع مسابقه علمی ویژه امیدان از دروس پایه‌های چهارم، پنجم و ششم طرح شده است.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول