اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

پیشکسوتان بسیجی نمایندگان شهدا در جامعه هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: پیشکسوتان بسیجی نمایندگان شهدا در جامعه هستند.

پیشکسوتان بسیجی نمایندگان شهدا در جامعه هستند

حمزه برین در حاشیه افتتاح پایگاه بسیج شهرخاکعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: پیشکسوتان بسیجی به عنوان یادگاران ارزنده هشت سال دفاع مقدس هستند که ساماندهی آنان لازم و ضروری است.

وی افزود: پیشکسوتان بسیجی به عنوان بهترین الگو و اسوه برای نوجوانان و جوانان هستند که مطلوب است امروز نسل جوان از تجربیات و خاطرات این قشر ارزنده به نحو احسن استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: پیشکسوتان بسیجی، الگوی بارز جهادگری هستند که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کرده و با تقویت روحیه بسیجی و شهادت‌طلبی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و از دین، ناموس و آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک با اشاره به این فرمایش امام راحل که «مساجد سنگر هستند و مساجد را خالی نگذارید» خاطرنشان کرد: مساجد بهترین مکان برای ترویج و گسترش گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است که افتتاح پایگاه بسیج در مساجد بهترین گزینه برای تحقق گفتمان امام راحل و مقام عظمای ولایت است.

برین به افتتاح پایگاه بسیج در روستای مورآباد از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک اشاره کرد و گفت: مساجد بهترین مکان برای جذب و ساماندهی جوانان است که البته وجود پایگاه بسیج می‌تواند در تعلیم و تربیت جوانان اسلامی، انقلابی و متعهد نقش بسزایی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: وجود پایگاه‌های بسیج می‌تواند زمینه‌ساز محله‌های دینی و اسلامی باشد.

گفتنی است، بخش بشاریات شهرستان آبیک 190 رزمنده دارد که باید از ظرفیت وجودی آنان به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/77006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول