اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

کاشت 1000 اصله نهال در شهر آبپخش

شهردار آبپخش از کاشت یک هزار اصله نهال در شهر آبپخش خبر داد.

کاشت 1000 اصله نهال در شهر آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات نهضت سبز در آبپخش اظهار داشت: زیباسازی شهر و توسعه مبلمان شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری آبپخش است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار این شهرداری قرار دارد و باید کاری کنیم که شهروندان از فضای سبز نهایت استفاده را ببرند.

شهردار آبپخش از کاشت یک‌هزار اصله نهال در شهر آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز اول درختکاری یا نهضت سبز بیش از یک‌هزار اصله نهال در معابر اصلی شهر کاشته می‌شود و امیدوارم موجب رضایتمندی شهروندان گرامی واقع شود.

عباسی اضافه کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده نیز یک‌هزار اصله درخت در سطح شهر کاشته خواهد شد که برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی ایجاد فضای سبز را از برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری برشمرد و افزود: شهروندان عزیز مطمئن باشند برنامه‌هایی که برای ایجاد فضای سبز در سطح شهر داریم با نظر کارشناسان فضای سبز طراحی شده و در صورت تخصیص اعتبارات لازم اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز ایجاد فضای سبز را از نیازهای اساسی جامعه برشمرد و اظهار داشت: مردم برای اوقات فراغت خود به فضای سبز نیاز دارند و کاشت درخت در کوچه و خیابان‌ها موجب شادابی مردم می‌شود.

مصطفی رضایی افزود: شهردار و اعضای شورا اهتمام خاصی به ایجاد فضای سبز دارند و برنامه‌های خوبی برای سبز کردن فضای شهر طراحی شده است.

انتهای پیام/2452/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول