اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

وزنه‌برداران قمی در مسابقات جام فجر به رقابت می‌پردازند

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم از برگزاری رقابت وزنه‌برداران قمی در پیکارهای جام فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

وزنه‌برداران قمی در مسابقات جام فجر به رقابت می‌پردازند

محمدجواد بهنام ‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مسابقات وزنه‌برداری جام فجر در قم با هدف گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های این ایام توسط هیئت وزنه‌ برداری استان قم در هفتمین روز این دهه فرخنده برگزار می‌شود.‌

وی بیان داشت: بر اساس اعلام هیئت وزنه‌برداری استان قم، رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و طی آن وزنه‌برداران شرکت‌کننده رقابت‌ خود را در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برترین‌ها مشخص شوند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم ابراز داشت: بر این اساس وزنه‌برداران شرکت کننده در پیکارهای وزنه‌برداری جام فجر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: وزنه‌برداران مایل به شرکت در پیکارهای رده سنی نونهالان مسابقات قهرمانی جام فجر در قم باید متولدین سال‌های 1378 تا 1381 باشند در حالی که رقابت‌های این رده سنی در اوزان 45، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و به اضافه 95 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

بهنام فرد ادامه داد: در مسابقات رده سنی نوجوانان وزنه برداری جام فجر در قم نیز ورزشکارانی که متولد سال‌های 1375 تا 1377 باشند حق شرکت در رقابت‌ها را دارند و مسابقات این رده سنی در اوزان 50، 56، 62، 69، 77، 85، 94 و به اضافه 94 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان مسابقات وزنه برداری جام فجر نیز متولدین سال‌های 1372 تا 1374 حضور دارند و پیکارهای این رده سنی در اوزان 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان قم با بیان اینکه پیش بینی ما حضور حداکثری وزنه‌برداران باشگاه‌های قم برای کسب مقام‌های برتر اوزان مختلف این پیکارها است، اضافه کرد: هیئت وزنه‌برداری استان قم با توجه به اینکه این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، اعلام کرد وزنه‌برداران فعال در تمام باشگاه‌های وزنه‌برداری سطح استان قم،‌ شرایط شرکت در رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر قم را دارند.

وی اذعان کرد: همچنین با توجه به اینکه این مسابقات از فردا در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی برگزار می‌شود، وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این مسابقات ابتدا برای وزن‌کشی به روی باسکول می‌روند و بعد مسابقات جام فجر آغاز می‌شود.‌

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول