اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان شهرضا:

مصرف مواد مخدر در زندان شهرضا صفر است

رئیس زندان شهرضا گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تدابیر مدیریتی آمار مصرف مواد مخدر در زندان شهرضا به صفر درصد رسیده است.

مصرف مواد مخدر در زندان شهرضا صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حامد منیری فرماندار سمیرم صبح امروز در نشستی با رئیس زندان شهرضا و چند نفر از اعضای شورای تامین سمیرم در محل زندان شهرضا اشتغال را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اصلاح رفتار موثر دانست و اظهار کرد: علاوه بر فعالیت‌های حرفه آموزی در زندان، فرهنگ سازی و زمینه پرورش معنوی و روحی برای زندانیان لازم است.

در ادامه رئیس زندان شهرضا به کاهش 40 درصدی آمار زندانیان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تدابیر مدیریتی آمار مصرف مواد مخدر در این زندان به صفر درصد رسیده است.

سیدرضا موسوی از تشکیل شورای کاهش آسیب در زندان خبر داد و افزود: اعضای این شورا از خود زندانیان هستند که به صورت داوطلبانه در اجرای برنامه‌های اصلاحی و فرهنگی کمیته فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در این زندان اضافه کرد: فرهنگ سازی از عوامل کاهش جرایم در جامعه و در نتیجه کاهش جمعیت زندانیان می‌شود.

رئیس زندان شهرضا مهارت آموزی را از دیگر فعالیت‌های زندان شهرضا برای زندانیان عنوان کرد و گفت: در راستای اشتغال پایدار زندانیان مهارت‌هایی در زمینه‌های مختلف به زندانیان آموزش داده می‌شود که پس از آزادی می‌توانند در این حرفه مشغول فعالیت شوند.

انتهای پیام/2301/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول