اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

برخی روستاهای قزوین محل امن قاچاقچیان مواد مخدر شده است

استاندار قزوین گفت: متاسفانه برخی از روستاهای قزوین که حالت شاهراهی دارند که مسیر را برای قاچاقچیان مواد مخدر فراهم کرده است.

برخی روستاهای قزوین محل امن قاچاقچیان مواد مخدر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی روزبه امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای ناصرآباد شهرستان آبیک اظهار داشت: اگر در گذشته، بوی متعفن برخی از مواد مخدر تا چند کوچه هم می‌رسید همه متوجه می‌شدند ولی امروز مواد مخدر متنوع شده است و دیگر بویی ندارد.

وی با بیان اینکه مواد خانمانسوز مخدر شوخی ندارد و می‌تواند تار و پود جامعه را به هم بریزد، افزود: مسئولان و خانواده‌ها نباید دست روی دست بگذارند بلکه باید با آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان از مضرات مواد افیونی مخدر در راستای اطلاع‌رسانی به آنان گام بردارند.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه اخبار واصله حاکی است برخی از روستاهای قزوین که حالت شاهراهی دارند و مسیر اتوبان و جاده قدیم دارند محل امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر شده و فضا و بستر برای آنان فراهم است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید موضوع اعتیاد را جدی گرفته و نسبت به آن حساس باشند و بی‌تفاوت از کنار آن نگذرند. روستاهای استان قزوین نباید محل امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر باشد و ریش‌سفیدان، معتمدین و هیئت امناهای روستاها نباید از این موضوع غفلت بورزند. مواد مخدر اگر به جان خانواده‌ها و جوانان بیافتد، زندگی را به خاک سیاه می‌کشاند بنابراین والدین باید مراقب فرزندانشان باشند و حواسمان کاملا جمع باشد.

این مسئول با طرح این سئوال که آیا کشیدن مواد در محافل و مجالس  مدال افتخار است، خاطرنشان کرد: شهدا به عنوان جوانان دیروز برای دفاع از دین، شرف، ناموس، غیرت و وطن به جبهه‌ها رفتند ولی چرا جوانان امروز می‌خواهند با رفتن به سمت اعتیاد برای خود معضل ایجاد کرده و به خاک سیاه بنشینند.

استاندار قزوین افزود: تعامل و همکاری همه مردم و مسئولان لازم است تا محله‌ها، کوچه‌ها، روستاها و شهرها از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر پاک شود.

روزبه با اشاره به احداث سالن ورزشی در روستای ناصرآباد شهرستان آبیک تصریح کرد: این سالن با هزینه دولت به طور مستقیم و غیرمستقیم احداث شده که مطلوب است محلی برای تجمع جوانان این روستا شده و تلاش شود با شناسایی استعدادهای جوانان، در آینده در رشته‌های قهرمانی و همگانی برای شهرستان آبیک شاخص و افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول