اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

کمک وزارت راه برای اتمام پروژه کناره‌گذر غربی محمودآباد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود اینکه کناره‌گذرها در حیطه وظایف این وزارت‌خانه نیست ولی به دلیل اهمیت کناره‌گذر محمودآباد در صورت نبود مشکل قانونی در اتمام این پروژه کمک می‌کنیم.

کمک وزارت راه برای اتمام پروژه کناره‌گذر غربی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، علی نورزاد امشب به همراه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملت و برخی از مقام‌های وزارتی، استانی و شهرستانی از پروژه‌های شهرستان محمودآباد از جمله کناره‌گذرهای غربی و کمربندی شرقی بازدید کرد.

نورزاد ابتدا از مسیر شهرستان نور در کناره‌گذر غربی محمودآباد حاضر و به توضیحات شهردار و اعضای شورای شهر محمودآباد توجه کرد و سپس به مسیر کمربندی شرقی این شهرستان رفت تا از نزدیک شاهد میزان پیشرفت این پروژه مهم و حیاتی محمودآباد باشد.

مسئول اجرای پروژه کمربندی شرقی و غربی محمودآباد در توضیحات خود میزان اعتبار برای اتمام این پروژه را بیش از 420 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اتمام این پروژه مهم محمودآباد نیازمند تزریق بودجه مناسب است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به درخواست سیدهادی علوی رئیس شورای شهر محمودآباد و محسن رضایی شهردار محمودآباد مبنی بر نگاه ویژه به اتمام کناره‌گذر غربی به طول 1.2 کیلومتر خاطرنشان کرد: پروژه کناره‌گذرها در کشور به عهده شهرداری‌ها است اما به دلیل اهمیت موضوع کناره‌گذرهای محمودآباد به‌ویژه در ایام ترافیک شمال کشور در صورت نبود مشکل قانونی نسبت به تأمین قیر برای پیشرفت کار کمک می‌کنیم.

نورزاد با اشاره به دلیل عدم پاسخگویی به سوال خبرنگاران یادآور شد: در دو هفته آینده با جمع‌بندی مشکلات پروژه‌های نور و محمودآباد به این منطقه سفر می‌کنیم و قطعا با دست پر پاسخگوی رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/86013/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول