اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر33

6 طرح راه و شهرسازی در قزوین افتتاح شد

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از افتتاح 6 طرح راه و شهرسازی در استان خبر داد.

6 طرح راه و شهرسازی در قزوین افتتاح شد

نادر محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر 6 طرح راه و شهرسازی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار اجرای این طرح‌ها را 115 میلیارد و 205 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها شامل احداث راه شامی‌شاپ ابهر به طول چهار کیلومتر، قطعه چهارم راه تاکستان به آبگرم به طول سه کیلومتر، سالن ورزشی، درمانگاه و مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر ناحیه شهری مهرگان و نیز المان شهدای گمنام واقع در بوستان فدک است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین ادامه داد: احداث راه شامی‌شاپ ابهر با 20 میلیارد ریال اعتبار در مدت 36 ماه به اجرا درآمده بود که در دهه فجر طی سفر استاندار قزوین به شهرستان تاکستان به بهره‌برداری رسید.

 

محمدزاده در خصوص طرح احداث قطعه چهارم راه تاکستان به آبگرم تصریح کرد: این طرح هم که اجرای آن 33 میلیارد ریال هزینه در بر داشته و در مدت 24 ماه آماده بهره‌برداری شده است، با حضور استاندار در همین شهرستان افتتاح شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی مهرگان که در مدت 10 ماه در بخش محمدیه اجرایی شده است با 16 میلیارد و 275 میلیون ریال در سطح استانی صورت می‌گیرد.

 

وی عنوان کرد: برای ساخت درمانگاه ناحیه شهری مهرگان هفت ماه زمان و 12 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از آن در سطح استانی، مردم این ناحیه از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به اجرای طرح احداث مدرسه 12 کلاسه مهرگان با 16 میلیارد و 980 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی غیرمستقیم ادامه داد: مدت اجرای این طرح 9 ماه بوده و سطح افتتاح آن استانی است.

 

محمدزاده یادآور شد: المان شهدای گمنام در بوستان فدک شهر قزوین طرح دیگری است که در 16 ماه و با اعتباری افزون بر 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی شده و اشتغالزایی آن به صورت غیرمستقیم است.

 

وی  عنوان کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی امکان تعویق در زمان افتتاح این طرح وجود دارد.

 

انتهای پیام/77011/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول