اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم مسابقات سوپر لیگ کاراته

4 مبارزه پیش‌روی تیم کاراته سپاهان

تیم کاراته سپاهان برای بهبود موقعیت فعلی در رده چهارم جدول به پیروزی مقابل تیم‌های حریفش و بازی عقب افتاده با آذر خودرو می‌اندیشد.

4 مبارزه پیش‌روی تیم کاراته سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری مسابقاتی پیگیری می‌شود.

تیم کاراته سپاهان که به عنوان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات حضور دارد، در نخستین دیدارش به مصاف تیم لوله سبز آسیا می‌رود.

طلایی‌پوشان کاراته در دیدار دوم نیز با تیم دانشگاه آزاد مصاف کرده و برای بازی سوم باید به دیدار تیم جندی شاپور شیراز بروند، همچنین بازی عقب مانده این تیم نیز قرار است فردا برگزار شود.

سپاهان براساس برنامه باید هفته گذشته به دیدار تیم آذر خودرو می‌رفت اما به دلیل غیبت این تیم امکان رویارویی با نماینده قمی‌ها فراهم نشد.

بازیکن تیم کاراته سپاهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در هفته دوم دور برگشت مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور برابر تیم‌های آوای رزم و نفت اهواز مسابقه کرده و به پیروزی رسیدیم.

محمدعلی شاه‌زیدی ادامه داد: تیم آذر خودرو قم در مسابقات این هفته حضور پیدا نکرد زیرا درخواست مرخصی داده بود.

وی افزود: سه تیم مقابل آذر خودرو ا فدراسیون درخواست کردند که نتیجه مسابقات را به سود تیم‌های مقابل اعلام کند اما فدراسیون این درخواست را نپذیرفت.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول