اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کرد

امام جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت حماسه تاریخی مردم اصفهان در 22 بهمن گفت: حرکت دیروز ملت ایران در راهپیمایی موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در بخشی از این پیام آورده است: حرکت دیروز ملت ایران که همراه با غیرت و مردانگی، عشق و وفا، آگاهی و شعور و عزت همراه بود حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان‌تر از هر زمان دیگر کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان ادامه داد: مردم شریف و مؤمن استان اصفهان، هم پا و هم صدا با ملت ایران ندای رهبر را لبیک گفتند و با عظمت حضورشان هوای سرد زمستان را به بهاری دل‌انگیز تبدیل کردند و با بصیرتی وصف‌ناپذیر تمام گزینه‌های روی میز دشمن را نقش بر آب کردند، ضمن اینکه با حضور عظیم و یکپارچه، یکی از گزینه‌های روی میز خود که همان وحدت است را به رخ دشمنان کشیدند.

وی در پایان این پیام خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را به خاطر داشتن مردمی که برای اسلام و نظام آبرو آفریدند شکر می‌کنم و سربلندی همه مردم ایران و نظام اسلامی را تحت رهبری مدبرانه رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌خامنه‌ای (حفظه‌الله) خواستارم.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول