اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تشکر مشترک مسئولان پاکدشت از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه، فرماندار شهرستان پاکدشت و نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام تشکر مشترک صادر کردند.

پیام تشکر مشترک مسئولان پاکدشت از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان، علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی مشترک از مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان برای خلق حماسه عظیم و مردمی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهرستان پاکدشت یک بار دیگر همگام با سایر هموطنان عزیزمان در سراسر کشور در حضور کم‌نظیر، برگ زرین و افتخاری از شور و شعور انقلابی خود را به ثبت رسانده و نشان دادند پیوند مردم با ولایت و انقلاب ناگسستنی است.

انقلاب اسلامی ایران ثمره رشادت و از جان گذشتگی و پایمردی‌های دلاورمردان و خون شهیدان سرافراز و جاودان است و مردم هیچگاه از آرمان‌های راستین این انقلاب و دستاوردهای بی‌نظیر آن دست نخواهند کشید و هر ساله به پاس شکرانه این نعمت الهی در 22 بهمن با آن تجدید بیعت تاریخی خواهند کرد.

مردم ایران اسلامی به خوبی حماسه سیاسی 24 خرداد را با حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن تکمیل کردند و عشق خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند و حمایت‌های خود را از دولت تدبیر و امید و تیم دپیلماسی هسته‌ای اعلام کردند و یکبار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همواره بر آرمان‌ها و اهداف والای خود محکم و استوار ایستاده‌اند و هرگز یاوه‌گویی‌های مستکبران آنها را از این مسیر الهی تزلزل و خسته نخواهد کرد بلکه محکم‌تر و استوارتر تا رسیدن به قله‌های سربلندی و افتخار ادامه طریق خواهند داد.

در خاتمه امام جمعه شهرستان، فرماندار پاکدشت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صمیمانه از حضور پرشور و حماسه­‌ساز همه­ برادران و خواهران که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که با بصیرت انقلابی خویش فعالانه حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر کرده و سربلندی روزافزون همگان را از خداوند سبحان خواستار شدند.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول