اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی اعلام کرد

رسیدگی به وضعیت نامناسب راه‌ها عاملی در کاهش تصادفات

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی گفت: رسیدگی به وضعیت نامناسب راه‌ها می‌تواند در کاهش تصادفات تاثیر چشمگیری داشته باشد.

رسیدگی به وضعیت نامناسب راه‌ها عاملی در کاهش تصادفات

فرامرز محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به وضعیت نامساعد مسیر برخی روستاهای موجود در محور مواصلاتی ارومیه به خوی، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر روستاها در کنار جاده‌ها واقع شده‌اند، وضعیت راه برخی روستاها از شرایط نامساعد برخوردار است که رسیدگی به وضعیت نامناسب راه‌ها می‌تواند عاملی در کاهش آمار تصادفات باشد.

وی افزود: روستای چنقرالوی پل یکی از روستاهای موجود در مسیر مواصلاتی ارومیه به خوی است که رفت و آمد در این روستا بیش از دیگر روستاها به چشم می‌خورد.

محمدزاده تصریح کرد: حدود دو سال گذشته پل زیرگذر روستای چنقرالوی پل به بهره‌برداری رسید که این پل امروزه یکی از مشکلات اصلی رانندگان در این روستا است.

وی با اشاره به ساخت نامناسب این پل، خاطرنشان کرد: در مرحله ساخت پل هیچ‌گونه تمهیداتی در خصوص تخلیه آب و نزولات جوی انجام نگرفته است که این امر موجب تجمع آب در زیر پل می‌شود.

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی اعلام کرد: در فصول مختلف با کمترین میزان بارش، آب‌های حاصل از بارندگی در مسیر خودروهای عبوری جمع می‌شود که این امر عاملی برای وقوع تصادفات در این منطقه می‌شود.

وی افزود: آب انباشته شده در مسیر پل به دلیل نبود محل تخلیه، مدت‌ها در همان محل می‌ماند و پس از گذشت مدت زمانی طولانی که به نوعی آب انباشته شده تبخیر می‌شود گل و لای باقی مانده از آن باعث وقوع برخی تصادفات در این مسیر می‌شود.

محمدزاده ابراز داشت: این مشکل بارها به اداره راه و شهرسازی اطلاع داده شده که در طول دو سال هیچ اقدامی در راستای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

انتهای پیام/61007/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول