اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان قم:

کاهش تلفات موتورسواران دغدغه اصلی پلیس راهور قم است

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه کاهش آمار تلفات جاده‌ای موتور سواران قم در اولویت برنامه‌هایش قرار دارد گفت: از زمان حضورم در قم تمام تلاش خود را انجام داده‌ام تا مقداری از آمار تلفات موتورسواران را در قم بکاهم.

کاهش تلفات موتورسواران دغدغه اصلی پلیس راهور قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرهنگ کرم‌الله حسینی عصر امروز در دومین همایش اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران قم ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: تقارن بسیاری زیبایی بین برگزاری این همایش و آغاز امامت امام زمان(عج) به وجود آمده است و این را به فال نیک می‌گیریم.

وی بیان کرد: از امام زمان(عج) استمداد می‌طلبم کسانی که بانی این امر خیر شده‌اند و برای ایمنی موتورسواران قمی تلاش می‌کنند در زندگی موفق باشند.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه این دومین همایش اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران قمی است، عنوان کرد: این همایش با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، بیمه مرکزی و پلیس راهور برگزار می‌شود که جا دارد از اینجا از همه این عزیزان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه حدود 350 هزار موتورسوار در استان قم وجود دارد، تصریح کرد: این آمار را زمانی که قبل از حضورم در قم می‌شنیدم باور نمی‌کردم ولی از زمان مسئولیتم در قم شاهد این وضعیت و آمار بسیار بالای تلفات موتورسواران در قم هستم.

حسینی با اشاره به اینکه کاهش آمار تلفات جاده‌ای موتور سواران قم در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، ادامه داد: از زمان حضورم در قم تمام تلاش خود را انجام داده‌ام تا مقداری از آمار تلفات بکاهم و این را از دیگر وظایفم در قم مهمتر می‌دانم.

وی با بیان اینکه این مشکل دغدغه اصلی مسئولان استان قم است، گفت: بیشتر تخت‌های اورژانس قم نیز به این مسئله اختصاص پیدا کرده است و مسئولان اورژانس قم نیز از این مورد اظهار ناراحتی می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه شهردار و شورای شهر قم نیز تمام تلاش خود را برای حل این مشکل انجام می‌دهند، بیان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز در کاهش این مشکل تلاش فراوانی انجام می‌دهند و از خداوند استمداد دارم که به این افراد کمک کند.

وی با بیان اینکه 70 درصد کسانی که در هنگام حادثه از کلاه ایمنی استفاده کرده‌اند جان سالم به در برده‌اند، گفت: با این آمار جای سئوال باقی است که چرا هنوز عده‌ای از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند.

حسینی با بیان اینکه کسانی که سوار موتورسیکلت می‌شوند تصور نمی‌کنند که ممکن است روزی دچار حادثه شوند اذعان کرد: ممکن است در جاده حادثه دیگری پیش بیاید و برای موتور‌سوار مشکل آفرین شود و استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند به حفظ جان این افراد کمک کند.

وی با اشاره به اینکه از افراد حاضر در این همایش انتظار داریم که از کلاه ایمنی استفاده کنند گفت: پلیس راهور در نظر دارد به کسانی که در این جمع حاضر هستند و گواهینامه ندارند شرایطی فراهم کند که این افراد بتوانند به راحتی گواهینامه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/2258/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول