اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی:

پلیس راه بجنورد جابه‌جا می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی با اشاره به تأمین زمین برای ساخت پلیس راه بجنورد گفت: پلیس راه بجنورد جابه‌جا می‌شود.

پلیس راه بجنورد جابه‌جا می‌شود

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه به همین منظور زمینی در جوار راهدارخانه امین‌الله در مسیر گردنه بدرانلو پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: به زودی ساخت این پاسگاه بین شهری در این مسیر آغاز می‌شود.

عضو شورای مدیریت حمل و نقل و ترافیک خراسان شمالی جا‌به‌جایی پلیس راه بجنورد را به خاطر افزایش محدوده شهری و قرار گرفتن آن در این محدوده عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات این پروژه را در کم‌ترین زمان اجرا و تحویل پلیس راه دهیم.

سبحانی با اشاره به اینکه پیش از این مقرر بود تا این پاسگاه توسط پیمانکار کنار گذر شمالی بجنورد احداث شود،‌ افزود:‌ به خاطر مشکلات مالی و مطالبات پیمانکار از دولت، عملاً این پروژه تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی در تعطیلات اخیر برای جابه‌جایی زائران گفت: به همین منظور هزار و 413 دستگاه انواع اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه را برای جابه‌جایی زائران به کارگیری کردیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی تصریح کرد: برای این منظور حتی از ظرفیت سایر استان‌ها در بخش اتوبوس و مینی‌بوس استفاده شد و خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداشتیم.

پلیس راه بجنورد در غرب این شهر و در محور تهران شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول