اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد آخرین استان در جذب خیر بومی است

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به لحاظ جذب خیر بومی آخرین استان است که امید می‌رود در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بتوان خیرین زیادی را جذب کرد.

کهگیلویه و بویراحمد آخرین استان در جذب خیر بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهرضا دیودیده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اشاره و اظهار کرد: جشنواره به منظور گردهمایی خیرین داخل و خارج از استان برای کمک به امر مدرسه‌سازی و تجلیل از آن‌ها هر ساله برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که جشنواره با هدف جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در این امر مقدس برگزار می‌شود، گفت: امسال شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را داریم که امید می‌رود بتوان از ظرفیت‌های جشنواره استفاده کرد.

دیودیده با اشاره به این‌که تعداد خیرین بومی کهگیلویه و بویراحمد بسیار کم است، گفت: تعداد خیرین بومی استان زیر 10 نفر بوده که علت را می‌توان یا کم‌کاری مسئولان، مدیران، فرمانداران و عدم‌ اطلاع‌رسانی دانست که هر علتی که می‌تواند باشد باید نسبت به رفع آن اقدام کرد و اقدام به جذب خیر بومی کرد.

این مسئول با تاکید بر این‌که باید علت کم بودن تعداد خیرین را مشخص و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد، گفت: انتظار می‌رود جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال پررنگ‌تر و پربارتر از سنوات گذشته برگزار شود و بتوان گامی موثر در توسعه و ارتقاء فضای آموزشی استان برداشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های راهبردی و اجرایی در جشنواره باید مشخص و از چهره‌های ملی در جشنواره دعوت شود از این رو از استاندار تقاضا می‌شود دستگاه‌ها را موظف به همکاری در برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کنند.

دیودیده با تاکید بر این‌که بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته جشنواره 22 اردیبهشت‌ ماه 93 در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره‌‌های شهرستانی اشاره‌ای داشت و گفت: جشنواره‌های شهرستانی مقدمه‌ای برای جشنواره استانی است که انتظار می‌رود جشنواره‌های شهرستانی فعال و بهره لازم را از آن‌ها برد.

دیودیده در ادامه تصریح کرد: امیدواریم خیرین به کمک دولت آیند و نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدام کنند.

این مسئول در خاتمه به میزان اعتبارات جذب شده در سال گذشته توسط خیرین اشاره و اذعان کرد: سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان توسط خیرین جذب شد.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول