اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا:

مرکز M.R.I شهرضا با حمایت خیران سلامت راه‌اندازی می‌شود

رئیس بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرضا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، مرکز M.R.I شهرضا با حمایت و محوریت خیران سلامت راه‌اندازی می‌شود.

مرکز M.R.I شهرضا با حمایت خیران سلامت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، فرهاد مهری ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: انجمن خیران سلامت شهرضا در طول چند سال گذشته زمینه افزایش محسوس امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی را در شهرستان مهیا کرده است و فعالیت‌های این مجموعه به الگویی در سطح کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساختی امکانات بهداشتی و درمانی در شهرضا به لحاظ موقعیت استراتژیک جغرافیایی، بسترسازی مناسب برای کاهش عزیمت به مرکز استان برای انجام مراحل درمانی و محوریت شهرستان در حوزه درمان در منطقه جنوب اصفهان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا با اشاره به اینکه افزایش امکانات درمانی در سطح بیمارستان‌های شهرستان باید در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد، افزود: به لحاظ اینکه میزان تردد در محورهای مواصلاتی شهرضا قابل توجه است و از سوی دیگر میزان بروز سوانح رانندگی نیز به همین نسبت وجود دارد باید امکانات لازم برای انجام مراحل درمانی بیماران تصادفی در شهرضا به شکل کامل مهیا شود.

وی اضافه کرد: به لحاظ عدم وجود مرکز M.R.I در شهرضا بیماران تصادفی برای انجام مراحل درمانی باید در وضعیت وخیم و نامناسب به اصفهان مراجعه کنند که انتظار می رود با حمایت خیران سلامت و تدبیر مسئولان شاهد راه‌اندازی این مرکز در شهرستان باشیم.

مهری در بخش دیگری از سخنان خود ارتقای افزایش امکانات رفاهی را جزو مهم‌ترین نیازمندی‌های بیمارستان‌های شهرضا برشمرد و بیان داشت: برهمین اساس طرح احداث مسجد، نمازخانه، استراحتگاه همراهان بیمار و سرویس بهداشتی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در زمینی به مساحت 500 مترمربع در مرحله احداث قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح بیمارستان‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، متذکر شد: در همین راستا طرح احداث پروژه فرهنگی و مذهبی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در زمینی به مساحت 300 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

این مسئول در پایان با قدردانی از حمایت‌های مداوم خیران سلامت در حوزه اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرضا گفت: از آنجایی که در حال حاضر جمعیت صدها هزار نفری شهرستان و شهرهای اطراف از امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی شهرضا استفاده می‌کنند باید خودکفایی کامل در حوزه بهداشت و درمان در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/63011/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول