اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اردل خبر داد

کمک 4.3 میلیارد ریالی خیرین به مددجویان اردل

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل گفت: با اجرای طرح اکرام، ایتام و محسنین در طی 10 ماهه امسال افزون بر 4 میلیارد و 350 میلیون به نیازمندان این شهرستان کمک شده است.

کمک 4.3 میلیارد ریالی خیرین به مددجویان اردل

نصرت‌الله موسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون خدمات ویژه‎ای به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی افزود: با اجرای طرح اکرام، ایتام و محسنین در طی 10ماهه امسال افزون بر 4 میلیارد و 350 میلیون به نیازمندان این شهرستان کمک شده است.

موسایی خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری این میزان کمک خدماتی از جمله کمک هزینه جهیزیه، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان، خرید پوشاک، لوازم خانگی، ذبح گوسفند و کمک معیشتی به نیازمندان ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل همچنین از ارائه کمک مالی به 14 خانواده زندانی این شهرستان خبر داد و گفت: به این افراد افزون بر 55 میلیون ریال کمک پرداخت شده است.

وی رسیدگی به امور نیازمندان و محرومین را از اهداف مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: امدادگران پر تلاش به طور جدی آن را پیگیری می‎کنند.

انتهای پیام/68001/س10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول