اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد

آگاهسازی دانش‌آموزان عمره‌گزار از خطرات فرقه وهابیت

نماینده ولی فقیه در استان همدان آگاهسازی دانش‌آموزان عمره‌گزار از فعالیت تبلیغاتی وهابیت از سوی آل سعود را مهم دانست.

آگاهسازی دانش‌آموزان عمره‌گزار از خطرات فرقه وهابیت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در دوره آموزشی توجیهی دانش‌آموزان عمره‌گزار استان همدان با اهمیت به فهم و درجه شناخت از اعمال حج خاطرنشان کرد: زیارت خانه خدا، باید در راستای درک درست از آن باشد زیرا در غیر این صورت کاری بیهوده انجام شده است.

وی خانه کعبه را دارای دو نماد دانست و افزود: در مکان کعبه، صاحبخانه و خانه با هم وجود دارند، کسانی که سطح فکر پائین داشته باشند تنها به زیارت خانه می‌پردازند و صاحبخانه را فراموش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با عقل باید دنبال صاحب‌خانه بود، توجه به این مهم را ضروری دانست.

وی با اهمیت به پاکی فطرت در زیارت خانه خدا افزود: جوانان لذت زیادی را برای زیارت خانه خدا و پیامبر(ص) می‌برند زیرا فطرت پاکی دارند.

محمدی خطاب به دانش‌آموزان با اشاره به تبلیغ فرقه وهابیت توسط آل سعود در عربستان، خواستار هوشیاری دانش‌آموزان شد.

وی دشمنی با شیعه را یکی از اهداف وهابیت دانست و ادامه داد: باید در برابر مواضع خصمانه این فرقه پلید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خصوص گرایش به دیگر ادیان طی تبلیغات گسترده توسط دشمنان هشدار داد و افزود: در شرایط کنونی متأسفانه جمعیت شیعه رو به کاهش می‌رود که باید مراقب بود.

وی خطاب به دانش‌آموزان عمره‌گزار افزود: در شرایط کنونی عقیده بنده این است که این هزینه حج در راه فراهم کردن زمینه ازدواج شما انجام شود زیرا با جنگ نرم دشمن، جوانان در خطر هستند.

محمدی با هشدار به دانش‌آموزان عمره‌گزار افزود: گلوله آتش را باید با عدم اهمیت به تبلیغات وهابیت در مراسم حج به سمت دشمنان مکتب شیعه پرتاب کرد و تنها مشغول عبادت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز فرصت انجام فریضه حج را توسط دانش‌آموزان دعوتی از سوی خدا دانست و افزود: خداوند با این دعوت دانش‌آموزان را دوست داشته، پس قدر فرصت‌ها را باید دانست.

عبدالرضا فولادوند با اهمیت به طریقه رفتار دانش‌آموزان عمره‌گزار در انعکاس ماهیت نظام جمهوری اسلامی؛ خطاب به آنان گفت: رفتار شما باید الگو باشد زیرا شما سفیران و نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

انتهای پیام/89026/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول