اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قزوین:

یک بازار روز جدید در قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین از احداث یک بازار روز جدید در قزوین خبر داد.

یک بازار روز جدید در قزوین احداث می‌شود

حسین عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: احداث بازارهای روز شهر قزوین گامی مهم در تسهیل و تهیه مایحتاج محصولات مواد غذایی و پروتئینی شهروندان قزوینی است و از ترافیک و تردد بی‌مورد آنان برای خرید در شهر جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار بازار روز در قزوین احداث شده است، بیان کرد: این چهار بازار شامل بازار روز مهدیه واقع در جانبازان شهرک مهدیه، بازار روز مینودر، بازار روز نواب و بازار روز ولی‌عصر (عج) واقع در کمربندی شهید بهشتی و جنب سرزمین سحرآمیز است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: این سازمان تلاش می‌کند سال آینده یک بازار روز جدید را در این شهر احداث می‌کند.

عمویی خدمت‌رسانی به شهروندان، کاهش حجم بار ترافیکی در نقاط پرازدحام شهری، عرضه میوه و تره‌بار و نیازهای ضروری عمومی، مواد پروتئینی و آبزیان با کیفیت و قیمت مناسب و حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، پروتئینی و آبزیان را از جمله اهداف بازار روز جدید در قزوین عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث میدان مرکزی میوه و تره‌بار، ایجاد و توسعه بازارهای روز میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر، توسعه خدمات با کیفیت مطلوب‌تر در بازارها، نوآوری با ارائه خدمات نوین با رویکرد الگوسازی، تنوع‌گرایی با افزایش فعالیت‌های سازمان ضمن به کارگیری فرصت‌ها و رسیدن به مزیت رقابتی و کاهش هزینه‌ها با اصلاح فرآیندها از مهم‌ترین اهداف این سازمان در بخش تامین مایحتاج عمومی شهروندان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین بیان کرد: این سازمان با ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان تلاش می‌کند تا بتواند مسیر حرکت محصولات را از تولید و توزیع با اصول صحیح هدایت کند.

ایجاد غرفه حجاب در بازار روز نواب

وی به بازار روز نواب اشاره کرد و گفت: این بازار روز با هدف توسعه خدمت‌رسانی به شهروندان قزوینی در  مساحت پنج هزار و 720 متر مربع با فضای سبزی به مساحت دو هزار و 324 و پارکینگ به مساحت یک هزار و 400 متر مربع احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مردم به مرکزی که بتواند در آن انواع کالا و خدمات را بدون واسطه تهیه کند، سازمان یاد شده این بازار را با رویکرد در دسترس بودن انواع کالا و خدمات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه به فروشگاه رفاه واگذار کرده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین ابراز داشت: از آنجایی که بازار روز نواب مورد استقبال چشمگیر شهروندان قزوینی قرار گرفته با هدف ارائه الگوهای پوششی اسلامی و ایرانی یکی از غرفه این بازار را به عرضه محصولات حجاب و عفاف اختصاص شده است.

انتهای پیام/77009/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول