اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دفتر خدمات پلیس + 10 در کوهبنان افتتاح شد

دفتر خدمات دولت الکترونیک پلیس + 10 ‌در کوهبنان افتتاح و رسما‌ً فعالیت خود را آغاز کرد.

دفتر خدمات پلیس + 10 در کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی دفتر خدمات دولت الکترونیک، پلیس + 10 ‌در کوهبنان افتتاح و رسماً‌ فعالیت خود را آغاز کرد. 

محسن صیفوری فرمانده‌ انتظامی شهرستان کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت‌: یکی از مشکلات بزرگی که در طی سال‌های گذشته مردم کوهبنان با آن مواجه بودند و باید برای انجام امورات خود به مرکز استان و شهرستان‌های اطراف سفر نمایند عدم استقرار دفتر پلیس + 10 در کوهبنان بود‌.

وی خاطر ‌نشان کرد: پس از سال‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر سرانجام با راه‌اندازی دفتر پلیس‌+‌10 در شهرستان موافقت شد و مردم کوهبنان به آرزوی دیرین خود دست یافتند، لذا امروز‌ شاهد یکی دیگر از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

صیفوری بیان داشت: تعویض انواع گواهینامه‌های رانندگی‌، صدور انواع گواهینامه‌های المثنی رانندگی‌، امورات مربوط به خدمات وظیفه عمومی همچنین امورات مربوط به تعویض کارت‌های پایان خدمت در این دفتر انجام می‌شود‌.

وی تصریح کرد: امورات مربوط به صدور گذرنامه و پاسپورت‌، امورات مربوط به دریافت کارت سوخت انواع موتور‌سیکلت و خودروهای سبک و سنگین همچنین اخذ خلافی انواع خودروها‌ی سواری و کامیون‌ها تا سقف زیر یک میلیون تومان از دیگر خدمات این دفتر است‌.

صیفوری ابراز داشت: از دیگر فعالیت‌های این دفتر امورات مربوط به یارانه‌های نقدی‌، امورات مربوط به ثبت‌نام عطر گل یاس ویژه بازنشستگان نیروی انتظامی همچنین تشکیل پرونده برای صنوف اماکن عمومی است از طرفی این دفتر در رابطه با معرفی به حوزه وظیفه عمومی کفالت پزشکی‌، معافیت‌های مقام معظم رهبری ‌و درخواست اعزام به خدمت نیز فعالیت دارد‌.

وی گفت: با مساعدت فرماندهی انتظامی استان کرمان‌ پیگیر راه‌اندازی دفتر تعویض پلاک موتور‌سیکلت و انواع خودروها و دریافت شماره پلاک اختصاصی‌ ویژه شهرستان کوهبنان هستیم.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول