اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آشوریان ارومیه:

اتحاد اقلیت‌های دینی و مردم ارومیه قابل تحسین است

رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: اتحاد اقلیت‌های دینی و مردم ارومیه قابل تحسین است، زیرا همیشه و در همه صحنه‌های تاریخی در کنار مردم هستند.

اتحاد اقلیت‌های دینی و مردم ارومیه قابل تحسین است

استانلی سیمونز امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پیروان سایر ادیان آسمانی در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کنار اقشار مختلف جامعه قرار دارند، به طوری که اتحاد به معنای واقعی در این کشور به ویژه استان ما تحقق پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه امسال، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین انقلاب جهان قلمداد می‌شود، به طوری که دامنه این انقلاب تا به امروز وسعت یافته و در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان در بستر زمان تداوم می‌یابد.

سیمونز با تاکید بر اینکه نسل جدید برای صیانت از انقلاب باید تلاش کنند، ادامه داد: اقلیت‌های دینی در همه زمینه‌ها در خدمت انقلاب هستند، تا همه جهانیان به اتحاد ملت ما اذعان کنند.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه با اظهار به اینکه سیاستمداران جهان به دنبال القای این تصور در دنیا هستند که در ایران مسلمانان و مومنان سایر ادیان در فشار و محدودیت قرار دارند، حال آنکه این قبیل ادعاها از نظر ما پوچ و بی‌معنی است.

انتهای پیام/61002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول