اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

عدم اتکا به شرق و غرب از درس‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی به ما آموخت که باید روی پای خود ایستاد و به شرق و غرب عالم متکی نبود.

عدم اتکا به شرق و غرب از درس‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی امشب در گردهمایی دانشجویان شاهرودی که به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد قرآن این شهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: دهه فجر انقلاب با میلاد امام عسگری، پدر امام عصر (عج) مقارن شده و این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: امیدواریم به برکت امام عسگری (ع)، انقلاب اسلامی مقدمه و پیوندی برای انقلاب جهانی اسلام به دست ولی عصر (عج) باشد.

ترابی با اشاره به دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی 35 سال از عمر بابرکتش گذشت و در این مدت، فراز و فرودهای بسیاری را تجربه و از موانع و سختی‌های زیادی عبور کرد.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: شما جوانان انقلاب را ندیده‌اید اما در مورد آن مطالعه کرده‌اید و می‌دانید این انقلاب با دست خالی ملت، اما بصیرت و اطاعت از ولی زمان به پیروزی رسید.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما بعد از پیروزی انقلاب نیز این بصیرت و اطاعت را حفظ کردند و توانستند بر بسیاری از فشارها و مشکلات بیرونی و داخلی غلبه کنند.

ترابی با بیان اینکه این انقلاب با رشادت جوانانی همچون شما به این مرحله رسیده است، افزود: بدانید که شما جوانان آینده‏سازان انقلاب اسلامی هستید و باید با کسب علم با معرفت افق‌های روشنی برای انقلاب اسلامی ترسیم کنید.

وی بیان کرد: دشمنان هر بار با توطئه و دسیسه‌ای به میدان مقابله می‌آیند و باید هوشیار بود و توطئه‌های آنان را شناخت و برابر آنها موضع‌گیری صحیح کرد.

امام جمعه شاهرود اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما آموخت که باید روی پای خود ایستاد و به شرق و غرب عالم متکی نبود و خودباوری و اتکا به خدا را همیشه و در همه حال در ذهن داشت.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول