اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج جوانان شاهرود:

انقلاب اسلامی تبلور ایثار و بصیرت ملت بزرگ ایران است

مسئول کانون بسیج جوانان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی تبلور ایثار و بصیرت ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل عظیم‏الشأن است.

انقلاب اسلامی تبلور ایثار و بصیرت ملت بزرگ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسام امشب در نشست بصیرتی که با حضور 100 نفر در زینبیه کوی سازمانی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ایران ریشه در اسلام و بصیرت دارد.

مسئول کانون بسیج جوانان شاهرود تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی فطری و ایدئولوژیک بود که اسلام ناب را بعد از هزار و 400 سال دوباره زنده کرد.

حسام افزود: امام راحل با درایت و تیزهوشی، ملت ایران را بیدار کرد و با تزریق روحیه خودباوری، اتحاد و همدلی در سایه اسلام و قرآن، آنان را برای انقلابی بزرگ آماده کرد که در بهمن سال 1357 به ثمر نشست.

مسئول کانون بسیج جوانان شاهرود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی مانند نوری درخشان در جهان تابیدن گرفت و از این نور، خفاشان ظالم ترسیدند و به هراس آمدند و در تلاش برای نابودی آن هستند.

وی تصریح کرد: انقلاب بزرگ ما، اسلام ناب را به جهانیان عرضه کرد و راهی برای مبارزه با ظلم و ستم، تبعیض و استعمار برای جهانیان گشود.

حسام با بیان اینکه باید این انقلاب را به خوبی بشناسیم و به نسل بعد منتقل کنیم، خطاب به حاضران گفت: شما بانوان اثرگذاری فراوانی در جامعه دارید و به فرموده امام راحل، از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

وی افزود: شما بانوان باید بصیرت و معرفت خود را ارتقا بخشیده تا بتوانید اسلام ناب را برای فرزندان خود تبیین و تشریح و نسل ما را با آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی آشنا کنید.

مسئول کانون بسیج جوانان شاهرود تصریح کرد: انقلاب اسلامی تبلور ایمان و بصیرت همراه با ایثار و تبعیت از ولایت فقیه بود که به ثمر نشست و هم‏چنان ادامه دارد تا به هدف خود که تشکیل حکومت جهانی اسلام است، برسد.

وی تأکید کرد: شما بانوان باید بصیرت، معرفت و تربیت لازم را برای تربیت نسل‌های بعد در خود ایجاد کنید و بدانید که شما انسان‏ساز و جامعه‌ساز هستید و باید به وظیفه مهم خود به درستی عمل کنید.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول