اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دیلم:

30 هزار مترمربع ساحل‌سازی در ایام نوروز به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار بندردیلم از احداث و آماده‌سازی 30 هزار مترمربع ساحل‌سازی برای استفاده مردم و مسافرین در ایام نوروز خبر داد.

30 هزار مترمربع ساحل‌سازی در ایام نوروز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، محمود طاهری‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ساحل‌سازی شامل کمپینگ، فضای سبز و پارکینگ است که امیدواریم برای ایام عید آماده بهره‌برداری شود.

وی به تشریح عملکرد سه ماهه اخیر و پروژه‌های شهرداری دیلم پرداخت و بیان داشت: آسفالت میدان تعزیه، لکه‌گیری کوچه‌ها و معابر شهر، موزاییک‌کاری خیابان‌ها و تعمیر پیاده‌روها و محل‎هایی که نیاز به تعمیر دارند، انجام تعمیراتی در پارک‌ها و توسعه فضای سبز و نورپردازی آنها از جمله کارهایی است که در این مدت انجام شده و یا در حال انجام است.

شهردار دیلم افزود: روکش آسفالت امام خمینی شمالی به سمت خوزستان با هزینه 4 میلیارد ریال در اوایل ورودم به شهرداری انجام شد و کانال‌کشی ادامه خیابان کمربندی شهر به سمت خوزستان از بلوار ملوان هم دیگر پروژه‌ای است که قراردادش بسته شده و طی همین روزها انجام خواهد شد.

طاهری‌نیا اضافه کرد: ادامه کانال‌کشی خیابان ساحلی در روبروی حسینه اشرف تا بازار کویتی که در حال انجام است و اگر تملک اراضی دراین خیابان صورت گیرد این خیابان هم کامل می‌شود.

وی به بهسازی آرامستان دیلم اشاره کرد و بیان داشت: بهسازی آرامستان شامل نصب درب، تسطیح قبور و طراحی قبرستان جدیداست که نحوه استفاده آن نیز در آینده اعلام خواهد شد.

شهردار بندر دیلم به طراحی و بهسازی میدان‌های هفت تیر و امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: برای طراحی این دو میدان 240 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته که میدان هفت تیر و امام‌حسین(ع) هر دو بطور کامل طراحی می‌شود.

طاهری‌نیا ادامه داد: طراحی این دو میدان شامل آبنما، نورپردازی و باکس‌های فضای سبز است که در دست طراحی و اقدام است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال اینها را هم آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول