اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی همدان خبر داد

رفع 8 نقطه حادثه‌خیز در همدان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان از هزینه 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای رفع هشت نقطه حادثه‌خیز در سطح شهرستان همدان خبر داد.

رفع 8 نقطه حادثه‌خیز در همدان

رسول ابراهیم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راهداری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت نقطه حادثه‌خیز در سطح شهرستان حذف شده است.

وی افزود: چهار نقطه حادثه‌خیز در گردنه ایلانداشی محور تهران حذف شده که شامل اقداماتی چون حذف سه ترانشه، تعریض چهار پل و یک کیلومتر راه بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان تصریح کرد: در راستای حذف این چهار نقطه حادثه‌خیز 8 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.چهار نقطه دیگر نیز در محور قهاوند ـ کوزره با انجام 20 کیلومتر شانه‌سازی، تعریض مسیر به عرض دو متر از هر طرف، اصلاح یک تقاطع و حذف سه  پیچ خطرناک در محور دشته رفع شده است.

ابراهیم‌خانی ابراز داشت: حدود 6 میلیارد ریال در راستای حذف چهار نقطه حادثه‌خیز در محور قهاوند ـ کورزه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز با دستگاه‌های اداره و به صورت امانی صورت گرفته است، گفت: از دیگر اقدامات اجرایی در حوزه راهداری شهرستان همدان آسفالت شانه راه‌ها به طول 50 کیلومتر در محور تهران بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون 45 کیلومتر نیز روکش راه‌های شریانی، اصلی و فرعی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به احداث هشت مورد دوربرگردان و پارکینگ در شهرستان همدان افزود: انجام 10 کیلومتر آسفالت رگلاژی، 6 هزار متر مربع لکه‌گیری راه‌های آسفالته و 83 هزار و 400 متر درزگیری راه‌ها از دیگر اقدامات اجرایی در حوزه راهداری به شمار می‌رود.

ابراهیم‌خانی با اشاره به 28 هزار متر مربع روکش دستی در محور  بیجار اضافه کرد: طی امسال 62 هزار و 400 متر مکعب نیز اصلاح شیب شیروانی راه‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در محور گنجنامه یادآور شد: حدود 9 هزار و 425 مترمکعب نیز ریزش‌برداری در محور گنجنامه داشته‌ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی همدان با اشاره به 20 هزار و 650 نفر ساعت گشت راهداری طی امسال خاطرنشان کرد: رگلاژ راه‌های شنی، تعمیر و مرمت و نگهداری هشت دستگاه از پل‌های کوچک، موج‌تراشی سطوح آسفالته، درواسیون پل‌ها، اصلاح قیرزدگی در راه‌های آسفالته به طول پنج کیلومتر از دیگر اقدامات در حوزه راهداری شهرستان همدان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول