اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی از لیگ برتر نوجوانان کشور

صبای قم به میهمانی مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد به میدان می‌رود.

صبای قم به میهمانی مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین هفته از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار خواهد شد و طی آن تیم‌های لیگ برتری در چندین مسابقه حساس برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص شود و در این بین یکی از این بازی‌ها جدال تیم‌های صبای قم و مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد خواهد بود.

این در شرایطی است که تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه هشت تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله نهایی مشخص شود.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که در گروه سوم این رقابت‌ها جای دارد، این هفته در آخرین مسابقه‌ای که در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور انجام می‌دهد، در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نوجوانان مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد صف‌آرایی خواهد کرد چون از فصل آینده باید در لیگ دسته اول این رده سنی به میدان برود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان متولی برگزاری این رقابت‌ها، تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد در آخرین هفته بازی‌های مرحله گروهی یا مقدماتی فصل جاری لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور در شهر مقدس مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبای قم در حالی در آخرین مسابقه خود از فصل جاری مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال نوجوانان مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد به میدان می‌رود که از 13 بازی قبل خود یک پیروزی، چهار تساوی و هشت باخت کسب کرده است.

شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته سیزدهم رقابت‌ها در مجموعه ورزشی تختی اهواز میزبان تیم فوتبال نوجوانان پدیده ساری بودند که در پایان موفق نشدند به امتیازی برسند و با حساب 2 بر یک مغلوب شدند تا سقوط صبا به لیگ دسته اول قطعی شود.

این در حالی است که صبایی‌ها در فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار ضعیفی داشته‌اند و در حالی که انتظار می‌رفت این تیم با مربیگری با تجربه و سرشناس فوتبال قم یعنی عباس رحمانی یکی از مدعیان قهرمانی باشد، سراشیبی سقوط را در پیش گرفته و از فصل آینده باید همچون تیم‌های جوانان و امید صبا در لیگ دسته اول کشور به میدان برود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول