اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک

12 تیم در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های قم با رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر از هفته پایانی بهمن ماه آغاز می‌شود.

12 تیم در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم، فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های این استان با رقابت 12 تیم مدعی به انجام خواهد رسید.

بعد از برگزاری رقابت‌های سال جاری فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان که از اوایل تیر ماه با شرکت تیم‌های مدعی صورت گرفت و قهرمان خود را شناخت، دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان نیز از اواسط شهریور ماه آغاز شد و اکنون در دور برگشت خود به سر می‌برد و کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم برای برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک برنامه ریزی کرده است.

این در حالی است که در مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم، 12 تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به دو سهمیه حضور در لیگ برتر باشگاه‌های قم در سال 1393 تلاش می‌کنند.

تیم‌های فوتبال آریا، هیئت فوتبال جعفریه، کیان نوین، افشید، پیروزان نیروگاه، افشین، ایرانجوان، دژبان، هنگ، صنعت نمای آسیا (مبتکر)، پیام و ارم ساز وحدت 12 تیم شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم هستند که رقابت آنها از روزهای پایانی بهمن ماه آغاز می‌شود.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم در شرایطی آغاز می‌شود که تیم‌های مدعی صعود به دسته برتر  فوتبال باشگاه‌های قم بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و البته به صورت تک مرحله برگزار می کنند و خبری از دیدارهای رفت و برگشت نیست.

مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های استان قم در دوره جدید خود با حضور 12 تیم مدعی همانند سایر لیگ‌های فوتبال قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم که به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان این دوره خواهند بود مستقیماً به لیگ برتر صعود می‌کنند.

در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم، در نهایت سه تیم انتهای جدول رده بندی نیز به دسته پائین‌تر سقوط می‌کنند تا سه تیم از دسته دو فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های قم جایگزین آنها در دسته اول سال 1393 شوند.

رقابت‌های دوره جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی از اوخر بهمن ماه برگزار می‌شود که امسال در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم هشت تیم به صورت رفت و برگشت در حال رقابت هستند و قهرمان آنها به لیگ دسته سوم کشور جام آزادگان می‌رود.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول