اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه:

عوارض آلایندگی وحدتیه توسط وزارت نفت پرداخت نمی‌شود

شهردار وحدتیه گفت: عوارض آلایندگی وحدتیه توسط وزارت نفت پرداخت نمی‌شود.

عوارض آلایندگی وحدتیه توسط وزارت نفت پرداخت نمی‌شود

عبدالحمید صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در وحدتیه اظهار داشت: استاندار جدید بوشهر توجه خاصی به عمران شهری دارد و این نگاه موجبات پیشرفت استان را فراهم می‌کند.

وی افزود: وحدتیه نیازمند توجه بیشتر مسئولان است و به ویژه برای تامین اعتبارات پروژه‌های عمران شهری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

شهردار وحدتیه خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است که در سال‌های اخیر تمام توان خود را در این مسیر به کار بسته‌ایم.

صفایی تصریح کرد: زیباسازی شهر و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در سال گذشته و امسال با همت شهرداری و شورای اسلامی و با حمایت دستگاه‌های ذیربط انجام گرفته و البته باید برای تکمیل این طرح‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی خواستار پرداخت عوارض آلایندگی وحدتیه توسط وزارت نفت شد و گفت: سال‌هاست که عوارض آلایندگی وحدتیه توسط وزارت نفت پرداخت نشده و این مسئله مشکلات اساسی برای شهر ایجاد کرده است.

شهردار وحدتیه یادآور شد: بیشتر پروژه‌های عمران شهری وحدتیه به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام هستند و از وزارت نفت می‌خواهیم به تعهدات خود عمل کند.

صفایی تأکید کرد: توسعه و تجهیز پارک‌های سطح شهر و تجهیز شهربازی و سایر اماکن تفریحی برای ایام نوروز مورد توجه قرار دارد و در صورت تأمین اعتبارات به بخشی از اهداف خود می‌رسیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول