اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس:

ملت ایران مقابل زیاده‌خواهان دنیا ایستاده‌اند

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: مردم در مقابل زیاده‌خواهان دنیا ایستاده‌اند و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند.

ملت ایران مقابل زیاده‌خواهان دنیا ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عبدالوحید فیاضی در جمع مردم این شهرستان در راهپیمایی تاریخی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیر از حضور چشمگیر مردم ایران در تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب گفت: گزارش‌های رسیده نشان دهنده حضور حماسی و تاریخی ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن است.

وی تصریح کرد: این حضور پیام بزرگی برای ایادی دنیا و زیاده خواهان عالم دارد که دست از شیطنت ها و دشمنی های خود نسبت به ایران و کشورهای آزادی خواه دنیا بردارند و دوران این ستمگری‌ها به سر رسیده است.

 وی این حضور را مایه شادی دل رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی ثابت کردن با وجود ترحیم‌ها و مشکلات اقتصادی پای آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری عزیز ایران ایستاده‌اند و ذره‌ای از ارادت آنها کم نمی‌شود.

 فیاضی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان خدمتگزار مردم محمودآباد و نور در خانه ملت از این حضور حماسی تشکر می‌کنم و اعلام می‌دارم دولت و مجلس باید همه تلاش خود را به کار بندند تا از شرمندگی ملت بیرون آیند.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدهای تو خالی آمریکا و هم پیمانانش ابراز داشت: ببینید توده‌های عظیم ملت را در جای جای میهن پهناور ایران اسلامی که جواب دندان‌شکن و قاطعی به یاوه‌گویی‌های شما است و دیگر از این کار بی‌اثر دست بردارید.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از دولت یازدهم یادآور شد: این بدین معنا نیست که ما از عملکرد ضعیف دولت حمایت نکنیم اما این دولت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تنها 6 ماه است که کار خود را شروع کرده است و باید فرصت داد تا با آرامش به خدمت بپردازد.

 فیاضی با انتقاد از توزیع نامناسب سبد کالا گفت: وقتی رئیس جمهور در رسانه ملی به خاطر کاستی‌ها از ملت عذر خواهی می‌کند ما نیز از عملکرد آنها انتقاد داریم اما مجلس به طور کامل از دولت انقلابی و برخواسته از رأی ملت حمایت می‌کند و مشاهده کردید که در لایحه بودجه سال آینده برای کاهش فشار اقتصادی به مردم خواستار تغییر در برخی مباحث بودجه بودیم.

 نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از کم‌توجهی برخی مدیران در رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: بنده به عنوان خادم مردم دو شهرستان محمودآباد و نور در مجلس با هر گونه کم‌کاری و خدای ناکرده خیانت در ادارات برخورد می‌کنم چرا که کشور خادم و خدمتگزار می‌خواهد و به دنبال اسم و رسم نیست.

 فیاضی در پایان از رفع مشکلات زیست‌محیطی در احداث نیروگاه 500 مگاواتی برق در محمودآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در جلسه محیط زیست در تهران نامه موافقت احداث را گرفتم و به‌زودی شاهد احداث این نیروگاه عظیم که قادر است تمام مشکلات برق غرب مازندران را حل و علاوه بر آن به ایجاد اشتغال کمک شایانی کند، کمک شناسایی می‌کنیم.

انتهای پیام/86013/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول