اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس:

«استراتژی حضور مردم» گزینه ایران روی میز مذاکره است

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه ما روی میز مذاکره استراتژی حضور مردم است.

«استراتژی حضور مردم» گزینه ایران روی میز مذاکره است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور ظهر پیش از ظهر امروز در جمع رهپیمایان 22 بهمن مردم قائمشهر به فشارهای همه‌جانبه دنیا بر میهن اسلامی‌مان اشاره کرد و افزود: دشمنان می‌خواهند به ما بگویند که استقلال مانع پیشرفت است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انقلاب‌های ناکام دنیا همچون انقلاب کبیر فرانسه، چین، کوبا و الجزایر تصریح کرد: این انقلاب‌ها ریشه در دو قطب سرمایه‌داری و سوسیالیزم داشت ولی انقلاب اسلامی ایران ریشه در اسلامیت و جمهوریت داشت.

علیپور معنای استقلال را فراتر از قهر بودن با دنیا اعلام کرد و گفت: استقلال نه اینکه سر عناد و قهر و دشمنی با دنیا داشته باشیم بلکه این حضور خود نشانگر استقلال است.

وی استقلال را جلوگیری از زیادی‌خواهی‌های غرب به‌ویژه  آمریکا در مقابل منافع ملت ایران و همه آزادگان دنیا اعلام کرد.

این مسئول با طرح این پرسش که تا چه موقع باید با آمریکا در ارتباط باشیم، اذعان داشت: شما ثابت کردید تا زمانی‌ که غرب و آمریکا دست از زیاده‌خواهی و شیطنت بر ندارند ما ایستاده‌ایم.

وی چهار مولفه را رمز پیروزی انقلاب در سال 57 دانست و افزود: حرکت در مسیر دین، ولایت‌پذیری، وحدت و استقامت مردم باید همچنان سرلوحه راهمان باشد.

این نماینده مجلس در بحث ولایت‌پذیری از سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه و  تیم‌های مذاکره‌کننده خواست تا در همه امور ولایت و مردم را مد نظر داشته باشند.

علیپور گفت: فشارهای همه‌جانبه بر ایران به واسطه انرژی هسته‌ای نیست بلکه دنیا و آمریکا هنوز استراتژی حضور مردم را باور نکردند و از ابتدای سال 57  تاکنون تغییر رژیم جمهوری اسلامی هدف آمریکاست.

وی در بحث وحدت و همبستگی بیان داشت: انتقاد سازنده نیاز است نه اینکه انتقاد وحدت را نشانه بگیرید.

عضو کمیسیون عمران مجلس  شورای اسلامی استقامت مردم را مهم‌ترین عامل حفظ نظام دانست و افزود: این ملت در همه سختی‌ها حضور داشته و با ایثار، شجاعت و شهادت پای نظام ایستاده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما گزینه خود را روی میز مذاکره گذاشتیم و آن استراتژی حضور مردم است .

علیپور بیان داشت: تیم مذاکره‌کننده باید با قدرت از منافع ما دفاع کند، ما برای وجب به وجب این خاک و دست‌یابی به دانش هسته‌ای از خون و مال مان گذشتیم پس قرار نیست کسی کوتاه بیاید.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم تحریم‌ها اثرگذار و مشکل‌ساز است ولی کشوری که خواهان اقتدار است باید از مولفه و منابع داخلی‌اش خوب استفاده کند پس باید قدر نیروی جوان و منابع داخلی و انسانی خود را بدانیم  و دولت تمام هم و غمش را صرف این مولفه‌ها کند.

این نماینده مجلس با اشاره به تلاش مجلس در تنظیم بودجه 93 مبنی بر کاهش وابستگی به نفت خاطرنشان کرد: حرکت به سوی کاهش وابستگی‌ها به نفت و توجه به صنعت و معدن و نیروی انسانی و تبعیت از رهبری راه پیشرفت کشور است.

وی قصد آمریکا را از این توافقات گام به گام خلع سلاح ما و در نهایت به نابودی کشاندن این ملت اعلام کرد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی نواقص در توزیع سبد کالا، قصد دولت را کمک به مردم اعلام کرد و افزود: ما هم از دولت ایراد گرفتیم و امیدواریم که این نقایص اصلاح شود.

انتهای پیام/86008/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول