اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آسودی در یاسوج:

آمریکا از «کابوس کرکس‌ها» درس بگیرد

معاون فرهنگی و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا از «کابوس کرکس‌ها» درس بگیرد.

آمریکا از «کابوس کرکس‌ها» درس بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر یاسوج اظهار کرد: هفته قبل در منطقه خلیج فارس بودم و توان نظامی قوای کشورمان را از نزدیک مشاهده کردم و اکنون باید گفت حضور نیروهای آمریکایی با این همه توان نیروهای ایران در منطقه خلیج فارس تنها از روی نفهمی است.

معاون اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ورود ناو هواپیمابر آمریکایی در حوزه آب‌های کشور اشاره کرد و با بیان این‌که نیروهای ایرانی با شمارش معکوس آن‌ها را خفت‌بار از آب‌های کشور بیرون راندند، افزود: آن‌ها مجبور شدند که با عجله هواپیماهای خود را به ناوها هدایت کرده و سریع و بدون فوت وقت از منطقه خارج شوند که نشان دهنده قدرت بالای دفاعی ایران اسلامی است.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: پهپادهای ما همه جا را زیر نظر دارند و اکنون با همه این تفاسیر باید گفت حضور نیروهای آمریکایی در منطقه از روی نفهمی است.

سردار آسودی با بیان این‌که در هشت سال دفاع مقدس جنگ جهانی سوم علیه ایران اسلامی صورت گرفت، ابراز داشت: آمریکا باید اکنون از «کابوس کرکس‌ها» که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد درس گرفته باشد چرا که اکنون همه مراکز مهم آمریکا و موقعیت‌های مختلف آنان در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/2571/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول