اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع عنوان کرد

عملیات موفقیت‌آمیز موشک بالستیک «بارانی» هدیه‌ای به مردم ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دیروز این توفیق را داشتیم که موشک برد بلند بالستیک بارانی را تست کنیم و خوشبختانه تست این موشک موفقیت‌آمیز بود.

عملیات موفقیت‌آمیز موشک بالستیک «بارانی» هدیه‌ای به مردم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار حسین دهقان دقایقی پیش در جمع شماری از مسئولان نظامی، انتظامی، مسلح و اجرایی استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان، اظهار کرد: به مردم بزرگ ایران اسلامی این نوید را می‌دهیم که فرزندان آنها در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همواره خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی مهیا و مجهز می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات زیادی انجام می‌شود تا مردم ایران برای رویارویی با دشمن همواره آماده و پا به رکاب باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دیروز این توفیق را داشتیم که موشک برد بلند بالستیک بارانی را تست کنیم و خوشبختانه تست این موشک موفقیت‌آمیز بود و هدیه‌ای زیبا به مردم ایران اسلامی تقدیم شد.

وی با تبریک فرا رسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این روز را باید به ملت ایران و تمام مسلمین و مستضعفان جهان تبریک گفت چرا که 22 بهمن در حقیقت روز پیروزی نور و روشنایی بر ظلمت و تاریکی است.

وی گفت: 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از چنگال طاغوت و طلیعه استقرار حکومت الله در این گوشه از عرصه جغرافیای گیتی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی این نوید را به همه ملت‌ها می‌دهد که اگر با رهبری واحد، مسیر درستی که ملت ایران طی کرد را پشت سر بگذارند، بدون شک شاهد تحول و شکوفایی خواهند بود.

دهقان خاطرنشان کرد: سمنان نیز در سال‌های دفاع مقدس و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در سال‌های پس از آن نقشی بسیار تعیین کننده در معادلات کشور داشته است و باید این نقش را همواره پاس داشت.

انتهای پیام/2249/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول