اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

صدها هزار موشک ما پشت دیوار رژیم صهیونیستی آشیانه کرده‌اند

امام جمعه مشهد گفت: صدها هزار موشک ما پشت دیوار رژیم صهیونیستی آشیانه کرده‌اند و شاید به چند لحظه نرسد که همه توان آمریکا در منطقه نیست و نابود شود و این توان نظامی ما است.

صدها هزار موشک ما پشت دیوار رژیم صهیونیستی آشیانه کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تکلیف ما در برابر امام زمان(عج) این نیست که فقط دعا کرده و سرود بخوانیم و دست روی دست گذاشته و بگوییم اگر روزی جمال امام زمان‌(عج) را دیدیم به دنبال ایشان راه خواهیم افتاد.

امام جمعه مشهد افزود: ما مکلف هستیم در مسیر امام زمان(عج) حرکت کنیم و این همان مسئله جهانی‌سازی است.

وی ابراز کرد: امروز آمریکا می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است، شما صدبار سرتان را به سنگ می‌زنید که این حرف را می‌زنید.

علم‌الهدی اظهار داشت: بعد از رفتن شاه فرمانده ناتو به ایران آمد و در پادگان عشرت‌آباد از عوامل شاه رژه دید، اما در آن زمان هم با اراده خداوند، نتوانستند هیچ‌کاری انجام دهند.

وی خطاب به آمریکایی‌ها ادامه داد: شما در این 35 سال چه کاری می‌توانستید بکنید که نکردید و ما می‌دانیم که شما توان هیچ‌کاری را ندارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: صدها هزار موشک ما پشت دیوار اسرائیل آشیانه کرده‌اند و شاید به چند لحظه نرسد که همه توان آمریکا در منطقه نیست و نابود شود و این توان نظامی ما است.

امام جمعه مشهد ابراز کرد: در صورت یاوه‌سرایی‌های آمریکایی‌ها همانطور که قبلا و پس از سه سال تعلیق هسته‌ای به فرمان رهبری پلمب‌ها شکسته شد و فناوری هسته‌ای ما به اوج خودش رسید این بار هم این امکان در مدت کوتاهی وجود دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: اگر بعد از گذشت هزار و 170 سال امام زمان(عج) ما نیامده‌اند به این دلیل بوده که ما به دنبال امام زمان راه نیافته‌ایم و اگر می‌خواهیم ایشان بیایند باید راه بیافتیم و مانع‌ها را برداریم و دنیا را آماده کنیم تا سکوی پرش امام زمان(عج) آماده شده و ایشان ظهور کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در انقلاب اسلامی بر ما ثابت شد، در آنجایی که مردم بخواهند و راه بیافتند برکات الهی آنها را در بر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به طوری که هیچ دشمنی از پس آنها بر نخواهد آمد، تمام دنیا نمی‌خواستند امام(ره) به ایران بیایند چون می‌دانستند اگر امام وارد ایران شود قطعا پیروز خواهد شد و همه کار هم کردند که این اتفاق بیافتد و حتی تلاش کردند هواپیما امام(ره) را بزنند، اما امام خمینی (ره) آمدند و انقلاب پیروز شد.

انتهای پیام/2202/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول