اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مرگ بر آمریکای ملت ایران ذکر الله است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکای ملت ایران نه تنها شعار وارداتی نیست بلکه ذکر الله است.

مرگ بر آمریکای ملت ایران ذکر الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی در مراسم پایانی راهپیمایی مردم اردبیل در میدان مصلای این شهر اظهار داشت: بعد از 1448 سال از تولد اسلام امروز ملت ایران داعیه‌دار اسلام ناب محمدی و گسترش فرهنگ دینی و معرفتی در جامعه است به طوریکه مشتاقانه در دفاع از انقلاب در صحنه‌ها حضور پیدا کرده و تجلی وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: این مردم همه گزینه‌های روی میز و پشت میز استکبار را یک جا و با تمام توان و قدرت نابود می‌کند و اجازه نمی‌دهد آمریکا به این گزینه‌ها دل خوش کند چرا که این گزینه‌ها تنها به درد آمریکایی‌ها می‌خورد که هر روز به بهانه‌ای می‌خواهند انقلاب اسلامی را از مسیر خود دور کنند.

حاج صادقی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: 35 سال است که مردم ما با روحیه استکبارستیزی، تبری از طاغوتیان و خستگی‌ناپذیری خود به تمام عالم اعلام کرده است که در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن کوتاه نیامده و همواره در صحنه است به طوریکه دشمنان در این 35 سال با وجود اینکه همه گزینه‌های روی میز خود را امتحان کردند اما نتیجه‌ای از آن نگرفتند.

این مسئول اضافه کرد: این ملت روحیه استقامت و بردباری را در برابر تحریم‌ها و تشنگی‌ها و گرسنگی‌ها از مولایشان امام حسین (ع) یاد گرفتند که نه تنها زیر بار ذلت نرفت بلکه شعار هیهات منه‌الذله را سر داد.

گزینه روی میز ما مردم و حضور عاشقانه آنها در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمنان ببینند که تنها گزینه روی میز ما قدرت و صلابت مردم است که امروز مردم اردبیل که الگویشان و افتخار و سربلندی آنها عباس‌ابن علی (ع) است که در سخت‌ترین شرایط نیز دفاع از حریم ولایت را دستور کار خود قرار داد، این ملت نیز هرگز از راه عزتمند رفته خود باز نمی‌گردد و حول محور ولایت سعی می‌کند تجلی‌گر اراده و حضور عاشقانه باشد.

حاج صادقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که زنان و مردان این دیار به مقاومت و راست قامتی مشهور هستند و هرگز از 35 سال ایستادگی و مقاوم خسته نشده و گفتمان انقلاب را مساوی با گفتمان مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

وی ادامه داد: یگانه راه و تنها گزینه ما در حفظ انقلاب و نظام ناامید کردن استکبار جهانی و تاکید بر گفتمان استقامت و پایداری است و اگر رهبر معظم انقلاب سخن از نرمش قهرمانانه به میان آورد در حمایت از رویکرد دولت در تقویت روابط با کشورهای مختلف بود اما باید بدانیم که این نرمش قهرمانانه تاکتیک است و گفتمان مقاومت این ملت هرگز رنگ تغییر و تبدیل به خود نمی‌گیرد.

حاج صادقی خطاب به برخی قلم به دستان که تصور می‌کنند دشمنی ما با استکبار و شعارهای ضد طاغوت شعارهای وارداتی است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا نه تنها شعار وارداتی نیست بلکه مایه عزت این ملت است و مردم ما شعار مرگ بر آمریکا را ذکر الله می‌دانند و این ذکر را از قرآن راه هدایتگر انبیاء و اولیای طول تاریخ به دست آوردند.

این مسئول با بیان اینکه ما هرگز به استکبار جهانی به ویژه آمریکا اعتماد نداریم و مذاکره با آنها را تنها در چارچوب حفظ مصالح کشور قانونی می‌دانیم، افزود: ما وجود مقام معظم رهبری را به عنوان نایب امام عصر (عج) به آن حضرت تبریک گفته و از زبان ملت می‌گوییم که مردم ایران الگویشان را عباس‌ابن علی قرار دادند که در ولایتمداری بی‌نظیر و بی‌مثال بود.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که ما اهل کوفه و مدینه نیستیم که در گذر تاریخ به خط ولایتمداری خود پشت کنیم و یا نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم بلکه خطاب به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم که جان می‌دهیم اما انقلاب و ولایت را از دست نمی‌دهیم و کافران روزگار نیز نباید در صدد تعرض و یا تهدید جدید علیه ملت ایران باشند.

سخنران مراسم یوم‌الله 22 بهمن در میدان مصلای اردبیل خاطرنشان کرد: تا آنجایی که امر به تحمل از سوی مقام معظم رهبری باشد سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنیم اما وای به روز استکبار که خشم این ملت به عرصه عملیات واقعی تبدیل شود که در آن روز نه از استکبار، نه از میزش و نه ایادی کفر و جور خبری است.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول