اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه موقت گرگان:

شعار مرگ بر آمریکا باید تداوم داشته باشد

امام‌ جمعه موقت گرگان با بیان اینکه دولت‌های آمریکا از ابتدا تاکنون خیانت‌ها و جنایت‌های زیادی را علیه ملت‌ها مرتکب شده‌اند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا باید تداوم داشته باشد.

شعار مرگ بر آمریکا باید تداوم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام رسول رضایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تاریخ سرشار از ظلم و ستمی است که دولت آمریکا در حق ملت‌های مظلوم انجام داده است.

وی افزود: این خیانت‌ها هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نمی‌شود و آنها باید روزی پاسخگوی اعمال ضدانسانی و نادرست خود باشند.

خطیب موقت نماز جمعه گرگان با اشاره به درگذشت آریل شارون نخست ‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: کسانی جنازه این فرد خبیث را تشییع کردند که هم مدعی دفاع از حقوق بشر و هم حامی جنایت‌های رژیم نامشروع صهیونیستی هستند.

رضایی ادامه داد: شارون به دلیل کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین در اردوگاه صبرا و شتیلا در سال 1982 به عنوان قصاب صبرا و شتیلا نامیده شد.

به گفته وی، شارون در مدت 24 ساعت 3 هزار و 500 فلسطینی را در اردوگاه صبرا و شتیلا قتل عام کرد و سر برید.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه ظالم نتیجه ظلم‌های خود را خواهد دید، اضافه کرد: پروردگار هم در این دنیا او را به سزای اعمالش رساند و از هشت سال گذشته به کما رفت و در طول این مدت با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.

رضایی تأکید کرد: حاکمان آمریکا بویی از انسانیت نبرده‌اند، اما می‌خواهند بر سرنوشت مردم دنیا حکومت کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: شب ولادت پیام‌آور صلح و دوستی اتفاقات زیادی در جهان به وقوع پیوست.

خطیب موقت جمعه گرگان ادامه داد: خاموش شدن آتشکده فارس که بیش از هزار سال روشن بود، سرنگون شدن بت‌ها و ویران شدن کاخ کسری بخشی از اتفاقاتی هستند که در شب ولادت پیامبر گرامی اسلام به وقوع پیوستند.

رضایی ادامه داد: ذات اقدس الهی درباره پیامبر اسلام فرموده است اگر تو نبودی زمین و آسمان و افلاک و موجودات را خلق نمی‌کردم.

رضایی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام زمان پادشاهی انوشیروان دیکتاتور متولد شد و با توجه به توصیفاتی که خداوند در مورد نبی مکرم اسلام بیان داشته، مشخص می‌شود که این حدیث نادرست است.

انتهای پیام/83003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول