اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان:

معنای نرمش قهرمانانه حذف شعار «مرگ بر آمریکا» نیست

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری فرمایش رهبر در خصوص نرمش قهرمانانه گفت: معنای این موضوع کنار گذاشتن «استکبارستیزی» و شعار «مرگ بر آمریکا» نیست.

معنای نرمش قهرمانانه حذف شعار «مرگ بر آمریکا» نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان بهزادی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای وحدت در پست‌بانک استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ارتباط خوبی بین سپاه و بسیج با سازمان‌ها و ادارات برقرار است.

وی با اشاره به مراجعات فراوان مردم به سپاه و بسیج، این امر را نشانه اعتماد و اطمینان مردم به این نیرو دانست و گفت: بسیجیان هم به عنوان معتمدین نظام و هم به عنوان بخشی از مردم، محبوب جامعه هستند.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان، بسیج را به عنوان بزرگترین حلقه ارتباطی بدنه جامعه و حاکمیت عنوان کرد و گفت: از طریق ایجاد پایگاه‌ها این حلقه تقویت خواهد شد.

بهزادی با تأکید بر اینکه پایگاه بسیج در ادارات باید به عنوان بازوی مشورتی عمل کند، تصریح کرد: در این صورت بسیج مورد نظر امام و رهبری و قاطبه مردم تجلی می‌یابد.

وی در ادامه با یادآوری دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نخستین درسی که از این واقعه تاریخی آموخته‌ایم ایثار، شهادت و جهاد است.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به وجود آیات فراوان در خصوص جهاد در قران کریم، اظهار کرد: جوانان ما با پیروی از همین آیات و نیز احادیث و روایات بزرگان دین در برابر دشمنان ایستادند.

بهزادی، دومین درس انقلاب را مقاومت دانست و یادآور شد: با استفاده از همین شاخص مردم ما 35 سال است در برابر طوفان‌های مختلف و دشمنی زورگویان جهانی ایستادگی کرده‌اند.

وی با تمجید از مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و تهدیدها تمام‌شدنی نخواهد بود، چراکه جنگ حق و باطل تا ابد ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری فرمایشات رهبر در خصوص لزوم اتکا به قدرت داخلی و پرهیز از دل بستن به رفع تحریم‌ها گفت: نباید برای جلب رضایت چند کشور، اصول را زیر پا بگذاریم.

بهزادی افزود: آنچه باید برای دولتمردان ما مهم باشد، رضایت ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های شهدا و زحمتکشان نظام به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب است.

وی، سومین درس انقلاب را استکبارستیزی دانست و با اشاره به اینکه امام راحل این درس را در جامعه زنده کرد، ابراز داشت: دشمنان می‌خواهند روحیه استکبارستیزی را از ما بگیرند.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری فرازی دیگر از فرمایش رهبر در خصوص نرمش قهرمانانه خاطرنشان کرد: معنای این موضوع کنار گذاشتن استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا نیست.

بهزادی با بیان اینکه این شعار نماد برائت از شیطان است تصریح کرد: معنای نرمش قهرمانانه، مطرح کردن خواسته‌های خود در عین حفظ عزت و استکبارستیزی جامعه است.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر مسئولان امریکایی در ارتباط با ایران گفت: پس از توافقاتی که در موضوع هسته‌ای با غربی‌ها انجام دادیم حالا آنها بهانه‌های دیگری چون حقوق بشر و موشک‌های ما را طرح می‌کنند.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دشمنان در آینده خواسته‌های دیگری نیز خواهند داشت تصریح کرد: این مسئله نشان‌دهنده آن است که اگر روحیه استکبارستیزی خود را کنار بگذاریم دشمن جلوتر خواهد آمد.

بهزادی در پایان تأکید کرد: اگر مسئولی در این رابطه بخواهد خیانت کند باید در قیامت پاسخگوی مردم باشد.

انتهای پیام/79012/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول