اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

ملت ایران پیمان خون با انقلاب و آرمان‌های آن بسته‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان خطاب به استکبار جهانی به خصوص اسرائیل و آمریکا گفت: ملت ایران پیمان خون با اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان‌های امام و شهدا بسته‌اند.

ملت ایران پیمان خون با انقلاب و آرمان‌های آن بسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان اسدآباد، با تبریک 36 بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار دشت: حضور پرشور مردم اسدآباد در راهپیمایی، نمادی از ولایت‌مداری و غرور ملی آنان به ایران اسلامی و لبیک به آیت‌الله خامنه‌ای است که امروز شاهد آن هستیم.

وی حضور مرم شهرستان اسدآباد را با نشاط و پرشور ر از گذشته خواند و افزود: دشمنان بدانند که اگر بخواهد هر گونه توطئه‌ای داشته باشد، ملت ایران با حضوری پرخروش و همیشه در صحنه خود نشان می‌دهند که از پای نایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان 22 بهمن را تبلور فروپاشی نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی خواند و افزود: این روز یادآور اسلام علوی، نبوی و اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه 22 بهمن سال 57 یادآور مردم سالاری دینی و اسلامی است، تصریح کرد: این روز بزرگ زمینه‌ساز فروپاشی دو ابرقدرت شرق و غرب است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه ملت ایران در پیروزی انقلاب، یک حرکت دینی را خلق کردند، خاطرنشان کرد: هرچه ما تاریخ را ورق بزنیم به جز زمان پیامبر اعظم اسلام (ص) و حضرت علی (ع) هیچ حکومتی از  اسلام دیده نمی‌شود و تنها انقلاب اسلامی ایران است که با بهره‌گیری از مکتب اسلام ماندگار خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران، گفت: رزمندگان این مرزو بوم با دفاع جانانه در این هشت سال 23 هزار نفر شهید، 520 جانباز و 40 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است و جوانان امروز ما تا جان در بدن دارند از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما نشأت گرفته از مکتب اسلام است، اذعان داشت: دشمن به دنبال این است که با سرنگونی انقلاب، اسلام را از میان بردارد در صورتی که ملت ایران با رهنمودهای رهبری از این انقلاب دفاع می‌کنند.

ابوحمزه با اشاره به فتنه سال 88 گفت: دشمنان ایران شکست نظام را در سال 88 کلید زدند چرا که به دنبال براندازی انقلاب و اسلام بودند.

وی گفت: جریان فتنه که آب در آسیاب دشمن می‌ریختند به دنبال ترویج فرهنگ غلط غرب بودند و فروپاشی جمهوری اسلامی را در دستور کار داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه انقلاب ما متکی به ولایت‌ فقیه، استقامت و ایثار ملت ایران اسلامی است، یادآور شد: ملت ایران در پی فتنه سال 88 با حضور میلیونی خود در 9 دی ماه بار  دیگر نقشه دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی و جنگ روانی به شکل‌های مختلف برای سرنگون اسلام و انقلاب دنبال می‌کنند، افزود: وقتی ملت ایران با اراده الهی به پا می‌خیزند و استقامت و شهامت را از خود نشان می‌دهند، ما همیشه پیروز خواهیم بود.

ابوحمزه خطاب به استکبار جهانی به خصوص اسرائیل و آمریکا گفت: ملت ایران پیمان خون با ولایت اسلام و با آرمان‌های متجلی امام و شهدا بسته‌اند.

در پایان این مراسم مردم شهرستان اسدآباد با قرائت قطعنامه و تکبیر « الله اکبر، پرچم کشور اسرائیل و عکس اوباما را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول