اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

راهپیمایی بویین ‌زهرایی‌ها بی‌نظیر بود

فرماندار بویین زهرا گفت: راهپیمایی بویین ‌زهرایی‌ها در سگزآباد، دشتابی، دانسفهان و شال این شهرستان بی‌نظیر بود.

راهپیمایی بویین ‌زهرایی‌ها بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا احد احمدی در حاشیه راهپیمایی مردم بویین زهرا با اشاره به شکوه مردم در راهپیمایی امروز اظهار داشت: حضور امروز نشان داد که وفاداری ملت ایران نه در گفتار بلکه در عمل نیز به اثبات رسیده است.

وی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های شهرستان بویین زهرا را در طول 35 سال گذشته مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: تمام این فعالیت‌ها و عملکردها در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، صنعتی و فرهنگی در سایه همدلی و همراهی مجموعه مسئولان شهرستان به ویژه پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مسئولان اجرایی فراهم شده است.

این مسئول بیان کرد: به زعم مشکلات و محدودیت‌های مالی و بودجه‌ای که وجود دارد پروژه‌های بسیار خوبی در ایام خجسته و مبارک دهه فجر امسال در بویین زهرا مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

وی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: با لطف و عنایات خداوند متعال، ائمه اطهار و در سایه مقام معظم رهبری راهپیمایی امسال بویین زهرا با شور و حرارت خاص برگزار شد.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: تلاش مسئولان و همراهی و حمایت مشفقانه ملت بزرگ ایران به زعم مشکلات و توطئه‌های دشمنان قسم خورده توانسته است تا این نظام را در بخش‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیر نائل آورد.

این مسئول ابراز داشت: ایران اسلامی امروز با همت جوانان غیور توانسته در بسیاری از علوم و فناوری‌ها که در انحصار چند کشور معدود است به مراتب بالای جهانی دست یافته و پیشرفت کند.

انتهای پیام/77005/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول