اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ خاورمیانه تلقی می‌شود

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ خاورمیانه تلقی می‌شود.

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ خاورمیانه تلقی می‌شود

حجت‌الله دبیقی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم چرام امروز در سی‌ و پنجمین بهار نظام اسلامی مبتنی بر آرای مردم و پشتوانه مردمی که در تاریخ معاصر یک نظام کم‌نظیر و در واقع بی‌نظیر است، حماسه آفریدند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 میلادی و 1357 هجری شمسی نقطه عطفی در تاریخ خاورمیانه تلقی می‌شود.

مشاور امور جوانان استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نظامی را بنا گذاشتیم که اندیشه مردم، آرا، فکر مردم و تصمیم‌سازی توسط مردم برای اجرای برنامه‌های این کشور اعمال می‌شود در صورتی که در نظام‌های کهنه و فرسوده خاورمیانه هنوز نظام‌های استبدادی، شاهنشاهی و سلطانی حکومت می‌کنند.

دبیقی با بیان اینکه نظام ما بر حول موضوع جمهوریت و اسلامیت بنا شده است، تصریح کرد: جمهوریت به معنای حکومتی است که مردم به صورت مستقیم در اداره آن دخیل باشند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که اسلام با گوشت، پوست، خون و استخوان مردم ایران عجین شده است، گفت: نظامی بهتر از نظام جمهوری اسلامی برای مردم وجود ندارد.

عضو شورای شهر چرام در ادامه به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: جوانان، نوجوانان، بانوان، بزرگسالان و همه کسانی که امروز در این راهپیمایی باشکوه و در مانور حمایت از انقلاب حضور حماسی به هم رساندند، نشان دادند که همواره پیرو خط امام و ولایت‌فقیه هستند.

وی با یادآوری این مطلب که هر جوانی وظیفه دارد از ارزش‌های مملکتی که در آن زندگی می‌کند، دفاع کند، خطاب به جوانان گفت: تا توان ایستادگی دارید در کنار نظام بایستید، در کنار انقلاب و ارزش‌های جمهوری اسلامی از آرمان‌های شهدا و امام شهدا دفاع کنید چراکه این یک رسالت ملی، میهنی و اسلامی است.

دبیقی اظهار امیدواری کرد که همه جوانان ما بتوانند الگوی خاص جوانان ایرانی، مبلغ فرهنگ ایران اسلامی که مدنظر مقام معظم رهبری است باشند و متذکر شد: امروز با حضور حماسی خود به دشمنان قسم خورده نظام، ثابت کردیم که این نظام، پایه‌ها و ستون‌های قدرتمندی دارد که به راحتی قابل لغزش و لرزش نیست.

انتهای پیام/82002/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول