اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی / کرمان

نمایش اتحاد کرمانی‌ها در یوم‌الله 22 بهمن

دیار کریمان امروز شاهد حماسه‌ای بزرگ بود، افتخاری که با اتحاد و صلابت بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشته ‌شد.

نمایش اتحاد کرمانی‌ها در یوم‌الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در اقصی نقاط استان کرمان‌ با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی دیار کریمان برگزار شد.

*ملت ایران از انقلاب اسلامی جدا نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید‌پرور شهرستان رفسنجان مسیر میدان علی‌بن‌ابیطالب (ع) تا میدان شهدا را با سر دادن شعارهای «الله اکبر»‌، «‌مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» و «نهضت ما نهضت انقلاب است»، پیمودند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان، کودک و خردسال آمده بودند تا سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن بگیرند و بار دیگر به دنیای ظلم و استکبار بفهمانند که‌ ملت ایران هرگز دست از انقلاب اسلامی و آرمان‌های خود بر نمی‌دارد و برای حفظ آن همیشه در صحنه‌ها است.

*همه آمدند با ندای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حضور باشکوه مردم انقلاب شهرستان بم در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته چشمگیر و بی‌نظیر بود.

خیابان‌های شهر بم از ساعات ابتدایی امروز حال و هوای خاصی داشت، مردم شهر بم با شور و اشتیاق به سمت محل آغاز راهپیمایی ‌22 بهمن در محل میدان 17 شهریور آمدند تا وفاداری خود را به نظام، ولایت‌فقیه و کشورشان اعلام کنند.

خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، ورزشکاران، اصناف و بازاریان، مردم و مسئولان همه آمده‌اند تا در جشن بزرگ پیروزی انقلاب و حماسه ملت غیور ایران شرکت کنند.

این حضور مردم نشان دهنده حمایت و پشتیبانی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در صدای خسته مادران شهیدان می‌توان شنید که ‌تا زنده‌ایم، پشتیبان ولایت و نظام خواهیم بود.

*اراده پولادین ملت ایران با تهدید و تحریم نمی‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، امروز در طلیعه سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ‌مردم همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی زرند‌ از نقاط مختلف این شهرستان خود را به میدان 22 بهمن محل برگزاری مراسم راهپیمایی رساندند‌.

مردم شهیدپرور زرند بار دیگر به دشمنان انقلاب به ویژه آمریکای جهانخوار ثابت کردند که این نظام متکی به مردم است و تهدید و تحریم نه تنها تأثیری بر اراده پولادین آنها ندارد، بلکه عزم آنها را برای مقابله با جبهه استکبار راسخ‌تر کرده است.

موج عظیم راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین، «انقلاب ما انفجار نور بود»، «22 بهمن‌ماه یوم‌الله است»،‌ «ای رهبر آزاده‌، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پیام استکبار‌ستیزی را به گوش جهانیان رساندند و حمایت همه‌جانبه خود از انقلاب اسلامی‌، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه را به نمایش گذاشتند.

*دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان همراه و همگام با مردم دیگر مناطق کشور در طلیعه سی و پنجمین بهار آزادی به خیابان‌ها آمدند تا با سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کنند.

مردم انقلابی شهرستان انار که در هشتم محرم 57 با تقدیم سه شهید به انقلاب اسلامی و بیش از 120 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس، همیشه حامی و حافظ میهن، انقلاب اسلامی و ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی بودند امروز نیز با حضور خود ثابت کردند که همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و با آگاهی بیشتر و مقاوم‌تر از گذشته از انقلاب دفاع می‌کنند.

گزارش‌های دریافتی از دیگر شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان نیز از حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حکایت دارد.

انتهای پیام/80017/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول