اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان:

غرب از سر ناچاری سر میز مذاکره با ایران قرار گرفت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان گفت: مذاکره غرب با ایران به خاطر قدرت آنها نیست بلکه آنها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران کشوری مقتدر در خاورمیانه است و غرب ناچار به مذاکره با قدرت اول در خاورمیانه است.

غرب از سر ناچاری سر میز مذاکره با ایران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، حجت‌الاسلام محسن حیدریان پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: امروز مردم ایران بار دیگر فریاد آزادی و استقلال در زیر پرچم جمهوری اسلامی سردادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان عنوان کرد: امروز بار دیگر به مانند 34 سال گذشته مردم ایران ثابت نمودند که همواره پشتیبان قاطع و دلسوز برای اسلام و نظام جمهوری بوده و هستند.

حیدریان، انقلاب اسلامی را مختص تمامی قومیت‌ها و ملت ایران دانست و گفت: امروز روز پیروزی اسلام و مظلوم بر کفر و ظلمت است بنابراین امروز روز جشن تمام آزادی‌خواهان در سراسر جهان است.

وی ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای در ژنو گفت: اگر امروز غرب راضی به مذاکره با دولت ایران شده‌اند به خاطر قدرت آنها یا ضعف ایران نیست بلکه آنها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران کشوری مقتدر در خاورمیانه است و غرب ناچار به مذاکره با قدرت اول در خاورمیانه است.

این مسئول با اشاره به برگزاری باشکوه هر ساله جشن‌های پیروزی انقلاب در ایران گفت: انقلاب‌هایی که در جهان صورت گرفته، شاهد آنیم که در جشن‌های حتی اولین سالگرد پیروزی انقلاب حضور چشمگیری از ملتش وجود ندارد و این در حالی است که جشن‌های انقلاب هر ساله در ایران باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان در خصوص ترس غرب از ایران اضافه کرد: آمریکا به ایران هشدار داده است که لولای جهان امروز به نفع او می‌چرخد چراکه ایران امروز از همه لحاظ بخصوص علم و تکنولوژی رشد بی‌سابقه‌ای داشته است.

حیدریان گفت: ما ملت ایران و بخصوص ملت کرد امروز با این حضور به جهانیان و استکبار جهانی اثبات کردیم پیروزی در تمام دوران از آن مقاومت ایران و ملت همیشه حاضر آن است.

وی با اشاره به کتاب پایان جهان از یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی ابراز داشت: امروز ملت متدین ایران ثابت کرده است که پایان تاریخ به نفع اسلام و به نفع ما رقم خواهد خورد.

این مسئول شکست‌های توطئه‌های 35 ساله آمریکا را به مردم متذکر شد و افزود: امروز اگر نمایندگان ما در مقابل غرب بر روی یک میز نشسته است، نشان از ایجاد اعتماد ما به آنها و یا آدم شدن مستکبرین نیست بلکه نشان از تلاش و همت و پایمردی مردم در حمایت و ساخت 19 هزار سانتریفیوژ است که امری بی‌سابقه در خاورمیانه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان تسلیم شدن و کوتاه آمدن دشمن را نشان از نقش اساس ایران به عنوان بازدارنده بحران‌های خاورمیانه دانست و ادامه داد: عزت، شرف، استقامت و پایمردی ملت ایران در همه جا زبانزد است و نگرانی دشمن از همین حمایت‌های بی‌دریغ ملت از دولت خود است.

حیدریان به جنگ‌های روانی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و اذعان داشت: در مذاکرات اگر غرب تمام گزینه‌ها را روی میز گذاشته، ایران تنها گزینه‌اش قدرت و حضور  ملت در حمایت از تمام برنامه‌های انقلاب است که آن را روی میز می‌گذارد.

وی در پایان سخنان خویش گفت: عزت برگرفته از دینداری ملت حول محور رهبری بازهم در این مقطع پیچیده دشمنی غرب به پشتوانه ملت و رهبری شایسته و فضل الهی به نتیجه رسید و ثابت شد، شکست از آن دشمن و پیروزی از آن ایران است.

انتهای پیام/79018/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول