اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان از دستاوردهای بزرگ انقلاب است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان از دستاوردهای بزرگ انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ جوانشیر کدخداپور امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این حادثه بزرگ قرن، از یک سو معادلات سیاسی استکبار و در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان را بر هم زد و از سوی دیگر، یکی از استوارترین رژیم‌های وابسته را ریشه کن ساخت.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران چشم‌انداز وحدت جهان اسلام و ایستادگی در برابر استعمار کهنه و نو، ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان و فروریزی رژیم‌های وابسته و تحمیلی را در سرزمین‌های پر نعمت اسلامی در برابر دیدگان مشتاق بیش از یک میلیارد مسلمان گشود و موجی از وحشت و اضطراب را در دل‌های جهانخواران پدید آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: نهضتی که امام‌‌ خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست در روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند، به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌ خمینی» شناخته شده است.

وی بیان داشت: به همین دلیل است که پس از گذشت سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکائی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تاکید می‌کنند.

کدخداپور خاطرنشان کرد: نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی شده است.

وی بیان کرد: 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، با ایثار جان خویش ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول