اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم بهترین گزینه روی میز مقابله با تهدیدات دشمنان هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی امروز گفت: مردم بهترین گزینه روی میز نظام در مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

مردم بهترین گزینه روی میز مقابله با تهدیدات دشمنان هستند

سردار محمدحسن رجبی در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن سنندج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ملت همیشه سربلند ایران اسلامی امروز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ همه تهدیدها و یاوه‌گویی‌های دشمن را دادند.

وی افزود: ملت ایران امروز با حضور دشمن‌شکن خود همه گزینه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و به دشمن نشان دادند تهدیدات آنها بی‌اثر است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه مردم به عمق ضرورت و خواسته‌های انقلاب پی‌برده‌اند، افزود: مردم می‌دانند چه زمانی و چگونه حضور پیدا کنند که در عرصه جهانی دیده شوند و حضور آنها معنا پیدا کند.

رجبی خاطرنشان کرد: امروز روزی است که حضور ایرانیان در جهان دیده می‌شود و اقتدار این ملت آزاده موجب سربلندی دوستداران و ترس و وحشت دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

وی افزود: اکنون که گزینه روی میز گفتمان غالب دشمن شده و منظور آنها از این گزینه، گزینه نظامی است این صحنه حضور ملت در 35مین سالگرد پیروزی انقلاب بهترین گزینه برای پاسخ به دشمنان است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، این حضور گسترده بهترین و کوبنده‌ترین پاسخ به تهدیدات پوچ و توخالی دشمنان علیه ملت آزاده و انقلابی ایران اسلامی است.

رجبی همچنین خاطرنشان کرد: در سالروز پیروزی انقلاب این حضور نشان از درک عمیق مردم برای مقابله با تهدیدات است.

وی با بیان اینکه این حماسه حضور در عمق‌بخشی داخلی و خارجی نقش بسیار مهمی دارد، گفت: این حضور برای دوستان و دشمنان نظام بسیار معنادار بوده و تاثیرات خود را خواهد گذاشت.

وی در پایان از حضور حماسی مردم کردستان در این راهپیمایی تقدیر کرد و گفت: مردم شهیدپرور کردستان امروز هم مانند همیشه نشان دادند در خلق حماسه‌های بزرگ پیشتاز هستند.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول