اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر خبر داد

خسارت 4 میلیارد و 250 میلیون تومانی برف و سرما در بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: برف و سرمازدگی در شهرستان بابلسر 4 میلیارد و 250 میلیون تومان خسارت به بار آورد.

خسارت 4 میلیارد و 250 میلیون تومانی برف و سرما در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر،سیدکریم سجادی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه بحران مدیریت در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با بیان اینکه همه مسئولان موظفند در مراسم راهپیمائی 22 بهمن شرکت کنند، اظهار داشت: با وجود مشکلات کنونی ناشی از برف و سرما در استان و شهرستان بابلسر مردم ولایی این شهرستان هیچ‌گونه اعتراضی نداشتند و این سعه‌صدر قابل تقدیر است.

وی افزود: مستندسازی و اعلام خسارت از سوی مدیران امری ضروری است.

فرماندار بابلسر با اعلام اینکه تمام نانوایی‌ها موظفند مجهز به سیستم دوگانه‌سوز شوند، مهم‌ترین مزیت برف اخیر را شناسایی برخی از کاستی‌های شهرستان برشمرد و تصریح کرد: طبق گزارش ارائه شده فکر می‌کردیم بالای 90 درصد از نانوایی‌های شهرستان دوگانه‌سوز هستند در حالی که تنها 60 درصد دوگانه‌سوز بودند.

این مسئول در ادامه خسارت ناشی از برف و سرمازدگی در شهرستان بابلسر را 4 میلیارد و 250 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این مقدار حدود 3 میلیارد و 950 میلیون تومان مربوط به خسارت باغات و مرکبات و مابقی آن در حوزه راه و شهرسازی است.

وی در ادامه شهرستان بابلسر را معین شهرستان نوشهر در حالت بحران دانست و اظهار داشت: تاکنون برای کمک به غرب مازندران حدود 57 هزار قرص نان، 28 هزار و 400 بطری آب معدنی، هشت دستگاه ماشین کمک‌دار و 500 قوطی کنسرو به مناطق غرب استان ارسال شده است.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول